Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 216684

Novi bogovi opet haraju Mezopotamijom


Olujić, Boris
Novi bogovi opet haraju Mezopotamijom // Vjesnik : politički dnevnik, 7.travnja (2003) (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 216684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi bogovi opet haraju Mezopotamijom
(New gods are again in the Mesopotamia)

Autori
Olujić, Boris

Izvornik
Vjesnik : politički dnevnik (1331-8179) 7.travnja (2003);

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
politički marketing drevne Mezopotamije; Sumerski prikaz ratovanja; Sargon; Naram-Sin; modeli vladanja
(political marketing in ancient Mesopotamia; war pictures in Sumer; Sargon; Naram-Sin; models of kingship)

Sažetak
U drevnoj je Mezopotamiji političkom marketingu i medijskom predstavljanju vladara pridavana jednaka pažnja kao i danas. Strah je od najstarijih vremena prepoznat kao jedno od najučinkovitijih sredstava upravljanja. O ratovima na tom području govore brojni tekstovi već od same pojave klinastog pisma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130477

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Boris Olujić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Olujić, Boris
Novi bogovi opet haraju Mezopotamijom // Vjesnik : politički dnevnik, 7.travnja (2003) (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Olujić, B. (2003) Novi bogovi opet haraju Mezopotamijom. Vjesnik : politički dnevnik, 7.travnja.
@article{article, author = {Oluji\'{c}, Boris}, year = {2003}, pages = {5}, keywords = {politi\v{c}ki marketing drevne Mezopotamije, Sumerski prikaz ratovanja, Sargon, Naram-Sin, modeli vladanja}, journal = {Vjesnik : politi\v{c}ki dnevnik}, volume = {7.travnja}, issn = {1331-8179}, title = {Novi bogovi opet haraju Mezopotamijom}, keyword = {politi\v{c}ki marketing drevne Mezopotamije, Sumerski prikaz ratovanja, Sargon, Naram-Sin, modeli vladanja} }
@article{article, author = {Oluji\'{c}, Boris}, year = {2003}, pages = {5}, keywords = {political marketing in ancient Mesopotamia, war pictures in Sumer, Sargon, Naram-Sin, models of kingship}, journal = {Vjesnik : politi\v{c}ki dnevnik}, volume = {7.travnja}, issn = {1331-8179}, title = {New gods are again in the Mesopotamia}, keyword = {political marketing in ancient Mesopotamia, war pictures in Sumer, Sargon, Naram-Sin, models of kingship} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font