Pregled bibliografske jedinice broj: 216333
Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave
Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave // Tribina - Lokalna zajednica i promjene
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 216333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave
(Marketing Management at Local Goverment Level)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Tribina - Lokalna zajednica i promjene
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 23.03.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
upravljanje marketingom; lokalna samouprava
(Marketing Management; Local Goverment)
Sažetak
JLS su složen i dinamičan prostorni, ekonomski i socijalni sustav koji teži sagledavanju poželjne i vjerojatne budućnosti i s tim u svezi definiranju koncepcije razvoja i strategije kao metode njene realizacije. U raspravi je ukazano da se za zadržavanje postojećih i poticanje na dolazak novih kreativnih i poduzetnih građana, da se za unaprijediti postojeće i potaknuti osnivanje novih gospodarskih i drugih subjekata te da se za privlačenje investitora koji će osigurati održivi razvoj potrebno uvažiti koncepciju marketinga u lokalnoj samoupravi. U tu svrhu je predložen i argumentiran model upravljanja marketingom u jedinici lokalne samouprave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija