Pregled bibliografske jedinice broj: 216271
Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima
Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima, 2005., magistarski rad, Ekonomska fakulteta, Ljubljana
CROSBI ID: 216271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima
(Customer Orientation in Croatian Firms)
Autori
Dlačić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomska fakulteta
Mjesto
Ljubljana
Datum
13.10
Godina
2005
Stranica
97
Mentor
Žabkar, Vesna
Ključne riječi
tržišna orijentacija; orijentacija prema potrošačima; zadovoljstvo potrošača; odanost potrošača; Hrvatska
(Market Orientation; Customer Orientation; Customer Satisfaction; Customer Loyalty; Croatia)
Sažetak
Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA