Pregled bibliografske jedinice broj: 214721
Leksički pristup u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika
Leksički pristup u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika // Hrvatski kao drugi i strani jezik, knjiga sažetaka / Novak-Milić, Jasna ; Jelaska, Zrinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2005. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 214721 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Leksički pristup u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika
(THE LEXICAL APPROACH IN TEACHING CROATIAN AS SECOND OR FOREIGN LANGUAGE)
Autori
Balent (Bergovec), Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Hrvatski kao drugi i strani jezik, knjiga sažetaka
/ Novak-Milić, Jasna ; Jelaska, Zrinka - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2005
Skup
Hrvatski kao drugi i strani jezik
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.10.2005. - 15.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
riječi; višečlani izrazi; leksički pristup; usvajajnje rječnika; hrvatski kao strani jezik
(words; multi-word units; lexical approach; vocabulary acquisition; Croatian as L2)
Sažetak
Leksički pristup u poučavanju drugome ili stranome jeziku alternativa je pristupima koji se temelje na poučavanju gramatike. Za razliku od klasičnoga pristupa koji poučavanje jeziku dijeli na zasebno poučavanje gramatike i rječnika, leksički pristup poučavanju jezika temelji se na poučavanju pojedinačnih riječi i višečlanih jezičnih jedinica. Pozornost se pridaje i kontekstu u kojemu će se one upotrijebiti. U ovome će se radu pokazati kako se leksički pristup može upotrijebiti u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija