Pregled bibliografske jedinice broj: 214665
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 65-76 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 214665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika
(On learner talk in the E.F.L. classroom)
Autori
Čurković Kalebić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća
/ Stolac, Diana - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002, 65-76
Skup
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2000. - 17.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenje engleskog jezika ; govor učenika ; učenikovi odgovori ; struktura odgovora ; vrsta obavijesti
(foreign language learning ; learner talk ; learners' replies ; structure od replies ; kind of information)
Sažetak
Rezultati interakcijske analize u nastavi engleskog a kao stranog jezika pokazuju da učenici vrše nekoliko govornih funkcija koje su različite po učestalosti. Odgovaranje je najčešća funkcija, tj. više od 2/3 učenikovih iskaza može se klasificirati kao odgovor na sugovornikov poticaj. Ova činjenica nas je potaknula na daljnju analizu učenikovih odgovora. Prvi cilj analize bio je otkriti osnovne značajke učenikovih odgovora s obzirom na oblik i strukturu. Drugi cilj je opis učenikovih odgovora s obzirom na vrstu obavijesti koju sadrže i vrstu poticaja kojom je potaknuta učenikova verbalna produkcija. Rezultati provedenih analiza daju nam spoznaje o govornim strategijama kojima učenici pribjegavaju u promatranoj govornoj situaciji. Dobiveni rezultati nas upućuju na zaključak da vrsta komunikacijske aktivnosti i vrsta poticaja u velikoj mjeri određuju prirodu učenikovih odgovora. U zaključnom dijelu rada govori se o mogućim implikacijama ovog istraživanja za nastavnu praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA