Pregled bibliografske jedinice broj: 214395
Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1; 103-116. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 214395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
(Reading and writing facilitation for students with learning disabilities)
Autori
Batarelo, Ivana
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7
(2005), 1;
103-116.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovna tehnologija; računalni programi za pisanje; specifične teškoće u učenju
(educational technology; learning disabilities; writing software)
Sažetak
Problematika stvarne dostupnosti tehnologije sve više ustupa mjesto pitanjima djelotvornog korištenja tehnologije u radu s učenicima različitih sposobnosti. Provedene studije ukazuju da su programi za obradu teksta, digitalni riječnici, opcija govornog izlaza na računalima, te programski paketi za prepoznavanje govora, otvaraju nove mogućnosti u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Primjer iz američke srednjoškolske prakse može poslužiti kao ogledni primjer kreativnog i uspješnog korištenja računalnih programa u radu s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju. U prilogu su dane i rubrike za praćenja napredovanja pismenog izričaja učenika, te popis računalnih programa za poticanje čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku, te na engleskom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100501
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Ivana Batarelo Kokić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstract