Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 214395

Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju


Batarelo, Ivana
Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1; 103-116. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 214395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju
(Reading and writing facilitation for students with learning disabilities)

Autori
Batarelo, Ivana

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7 (2005), 1; 103-116.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
obrazovna tehnologija; računalni programi za pisanje; specifične teškoće u učenju
(educational technology; learning disabilities; writing software)

Sažetak
Problematika stvarne dostupnosti tehnologije sve više ustupa mjesto pitanjima djelotvornog korištenja tehnologije u radu s učenicima različitih sposobnosti. Provedene studije ukazuju da su programi za obradu teksta, digitalni riječnici, opcija govornog izlaza na računalima, te programski paketi za prepoznavanje govora, otvaraju nove mogućnosti u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Primjer iz američke srednjoškolske prakse može poslužiti kao ogledni primjer kreativnog i uspješnog korištenja računalnih programa u radu s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju. U prilogu su dane i rubrike za praćenja napredovanja pismenog izričaja učenika, te popis računalnih programa za poticanje čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku, te na engleskom jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100501

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo, Ivana
Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1; 103-116. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Batarelo, I. (2005) Poticanje čitanja i pisanja učenika sa specifičnim teškoćama u učenju. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (1), 103-116..
@article{article, author = {Batarelo, Ivana}, year = {2005}, pages = {103-116.}, keywords = {obrazovna tehnologija, ra\v{c}unalni programi za pisanje, specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1332-0513}, title = {Poticanje \v{c}itanja i pisanja u\v{c}enika sa specifi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju}, keyword = {obrazovna tehnologija, ra\v{c}unalni programi za pisanje, specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju} }
@article{article, author = {Batarelo, Ivana}, year = {2005}, pages = {103-116.}, keywords = {educational technology, learning disabilities, writing software}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1332-0513}, title = {Reading and writing facilitation for students with learning disabilities}, keyword = {educational technology, learning disabilities, writing software} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstract





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font