Pregled bibliografske jedinice broj: 214250
Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike
Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike // Cetvrti znanstveni sastanak HFD-a
Zagreb, Hrvatska, 2003. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 214250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike
(Physics teacher education - presentation one possible model)
Autori
Roller-Lutz, Zvjezdana ; Dresto-Alač, Branka ; Mandić, Magda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Cetvrti znanstveni sastanak HFD-a
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.11.2003. - 15.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Bolonjska deklaracija; novi kurikulum; jedinstveni probni model
(Bologna declaration; new curriculum; integrated test model)
Sažetak
Bolonjska deklaracija predstavlja ključni dokument i prekretnicu u razvoju visokog obrazovanja u Europi. Zemlje potpisnice među kojima je i Hrvatska obvezale su se pristupiti zajedničkoj reformi strukture sustava visokog obrazovanja. Cilj je stvaranje europskog prostora za visoko obrazovanje u kojemu će stupnjevi obrazovanja biti međusobno usporedivi. To će se postići uvođenjem dodiplomskog i poslijediplomskog studija u svim zemljama, s tim da se prvi stupnjevi stječu nakon najmanje 3 godine. Bolonjska deklaracija nas obvezuje da i mi uskladimo svoje programe i stvorimo nove curriculume svih studija, pa tako i studija fizike. U radu će biti prikazan jedinstveni probni model SR Njemačke konsekutivnog obrazovanja nastavnika sa stupnjevima "Bachelor" i "Master", koji je pokušaj prilagodbe na Bolonjsku deklaraciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika