Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 214250

Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike


Roller-Lutz, Zvjezdana; Dresto-Alač, Branka; Mandić, Magda
Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike // Cetvrti znanstveni sastanak HFD-a
Zagreb, Hrvatska, 2003. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 214250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike
(Physics teacher education - presentation one possible model)

Autori
Roller-Lutz, Zvjezdana ; Dresto-Alač, Branka ; Mandić, Magda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Cetvrti znanstveni sastanak HFD-a

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.11.2003. - 15.11.2003

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Bolonjska deklaracija; novi kurikulum; jedinstveni probni model
(Bologna declaration; new curriculum; integrated test model)

Sažetak
Bolonjska deklaracija predstavlja ključni dokument i prekretnicu u razvoju visokog obrazovanja u Europi. Zemlje potpisnice među kojima je i Hrvatska obvezale su se pristupiti zajedničkoj reformi strukture sustava visokog obrazovanja. Cilj je stvaranje europskog prostora za visoko obrazovanje u kojemu će stupnjevi obrazovanja biti međusobno usporedivi. To će se postići uvođenjem dodiplomskog i poslijediplomskog studija u svim zemljama, s tim da se prvi stupnjevi stječu nakon najmanje 3 godine. Bolonjska deklaracija nas obvezuje da i mi uskladimo svoje programe i stvorimo nove curriculume svih studija, pa tako i studija fizike. U radu će biti prikazan jedinstveni probni model SR Njemačke konsekutivnog obrazovanja nastavnika sa stupnjevima "Bachelor" i "Master", koji je pokušaj prilagodbe na Bolonjsku deklaraciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0062011

Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Roller-Lutz, Zvjezdana; Dresto-Alač, Branka; Mandić, Magda
Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike // Cetvrti znanstveni sastanak HFD-a
Zagreb, Hrvatska, 2003. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
Roller-Lutz, Z., Dresto-Alač, B. & Mandić, M. (2003) Prikaz jednog od mogućih modela obrazovanja nastavnika fizike. U: Cetvrti znanstveni sastanak HFD-a.
@article{article, author = {Roller-Lutz, Zvjezdana and Dresto-Ala\v{c}, Branka and Mandi\'{c}, Magda}, year = {2003}, keywords = {Bolonjska deklaracija, novi kurikulum, jedinstveni probni model}, title = {Prikaz jednog od mogu\'{c}ih modela obrazovanja nastavnika fizike}, keyword = {Bolonjska deklaracija, novi kurikulum, jedinstveni probni model}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Roller-Lutz, Zvjezdana and Dresto-Ala\v{c}, Branka and Mandi\'{c}, Magda}, year = {2003}, keywords = {Bologna declaration, new curriculum, integrated test model}, title = {Physics teacher education - presentation one possible model}, keyword = {Bologna declaration, new curriculum, integrated test model}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font