Pregled bibliografske jedinice broj: 213745
Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje
Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 47-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 213745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje
(Service Quality in the Hotel Industry : Concepts and Measirement)
Autori
Marković, Suzana
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11
(2005), 1;
47-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta; kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija
(quality; service quality; measurement; SERVQUAL; hotel industry)
Sažetak
Istraživanje znanstvenih i stručnih radova stranih autora svjedoče o rastućem zanimanju za proučavanje koncepta kvalitete (Quality), upravljanje potpunom kvalitetom (Total Quality Management), kvalitete usluga (Service Quality) i zadovoljstvo klijenta (Customer Satisfaction), za razliku od domaćih autora, koji vrlo rijetko ili samo s nekoliko aspekata proučavaju ove koncepte. U svojoj težnji za poboljšanjem kvalitete hotelskih usluga i zadovoljstva hotelskih gostiju, hotelski menadžeri često nailaze na problem mjerenja kvalitete usluga. Stoga je cilj ovog istraživanja detaljno objasniti koncept kvalitete usluga, te koncept mjerenja kvalitete usluga. Osim toga, u radu se opisuje i SERVQUAL ljestvica mjerenja (Parasuraman, Zeithaml, Berry, 1985, 1988, 1991), kao i ostale ljestvice mjerenja koje se najčešće koriste u mjerenju kvalitete usluga u hotelskoj industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Suzana Marković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Journal of Economic Literature