Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213745

Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje


Marković, Suzana
Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 47-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 213745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje
(Service Quality in the Hotel Industry : Concepts and Measirement)

Autori
Marković, Suzana

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 1; 47-67

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta; kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija
(quality; service quality; measurement; SERVQUAL; hotel industry)

Sažetak
Istraživanje znanstvenih i stručnih radova stranih autora svjedoče o rastućem zanimanju za proučavanje koncepta kvalitete (Quality), upravljanje potpunom kvalitetom (Total Quality Management), kvalitete usluga (Service Quality) i zadovoljstvo klijenta (Customer Satisfaction), za razliku od domaćih autora, koji vrlo rijetko ili samo s nekoliko aspekata proučavaju ove koncepte. U svojoj težnji za poboljšanjem kvalitete hotelskih usluga i zadovoljstva hotelskih gostiju, hotelski menadžeri često nailaze na problem mjerenja kvalitete usluga. Stoga je cilj ovog istraživanja detaljno objasniti koncept kvalitete usluga, te koncept mjerenja kvalitete usluga. Osim toga, u radu se opisuje i SERVQUAL ljestvica mjerenja (Parasuraman, Zeithaml, Berry, 1985, 1988, 1991), kao i ostale ljestvice mjerenja koje se najčešće koriste u mjerenju kvalitete usluga u hotelskoj industriji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Suzana Marković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Suzana
Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 47-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Marković, S. (2005) Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje. Tourism and hospitality management, 11 (1), 47-67.
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana}, year = {2005}, pages = {47-67}, keywords = {kvaliteta, kvaliteta usluga, mjerenje, SERVQUAL, hotelska industrija}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Kvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje}, keyword = {kvaliteta, kvaliteta usluga, mjerenje, SERVQUAL, hotelska industrija} }
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana}, year = {2005}, pages = {47-67}, keywords = {quality, service quality, measurement, SERVQUAL, hotel industry}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Service Quality in the Hotel Industry : Concepts and Measirement}, keyword = {quality, service quality, measurement, SERVQUAL, hotel industry} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font