Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213736

Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja


Severinac, Ana
Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja, 2003., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 213736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja
(Attitudes toward math and math anxiety in language oriented and science oriented secondary schools' students)

Autori
Severinac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.07

Godina
2003

Stranica
37

Mentor
Vlahović-Štetić, Vesna

Neposredni voditelj
Arambašić, Lidija

Ključne riječi
stavovi; strah od matematike; spolne razlike
(attitudes; math anxiety; gender differences)

Sažetak
U ovom smo istraživanju željeli provjeriti kakvi su stavovi prema matematici i koliko se matematike boje učenici srednjih škola različitog usmjerenja. U istraživanju je sudjelovalo 510 mladića i djevojaka, učenika jezičnih i prirodoslovno-matematičke gimnazije. Provjerena je povezanost stavova o matematici i straha od matematike, kao i razlike u stavovima o matematici i strahu od matematike kod mladića i djevojaka, učenika različitih usmjerenja. Rezultati istraživanja pokazali su kako postoji značajna negativna korelacija između stavova o matematici i straha od matematike (ρ = -0.48) kod učenika jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja. Učenici sa pozitivnijim stavom prema matematici imaju manje izražen strah od matematike. Učenici prirodoslovno-matematičkog usmjerenja imaju značajno pozitivnije stavove prema matematici od učenika jezičnog usmjerenja (F = 140.95 ; p = 0.00). Također, učenici jezičnog usmjerenja značajno se više boje matematike od učenika prirodoslovno-matematičkog usmjerenja (F = 43.15 ; p = 0.00). Pokazalo se da se djevojke značajno više boje matematike od mladića (F = 5.86 ; p = 0.02). Interakcije nisu statistički značajne.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130413

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada darhiv.ffzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Severinac, Ana
Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja, 2003., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Severinac, A. (2003) 'Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjoškolaca jezičnog i prirodoslovno-matematičkog usmjerenja', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Severinac, Ana}, year = {2003}, pages = {37}, keywords = {stavovi, strah od matematike, spolne razlike}, title = {Stavovi o matematici i strah od matematike kod srednjo\v{s}kolaca jezi\v{c}nog i prirodoslovno-matemati\v{c}kog usmjerenja}, keyword = {stavovi, strah od matematike, spolne razlike}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Severinac, Ana}, year = {2003}, pages = {37}, keywords = {attitudes, math anxiety, gender differences}, title = {Attitudes toward math and math anxiety in language oriented and science oriented secondary schools' students}, keyword = {attitudes, math anxiety, gender differences}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font