Pregled bibliografske jedinice broj: 213692
Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole
Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole, 2004., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 213692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost rješavanja problemskih matematičkih zadataka kod predškolaca i učenika 1. razreda osnovne škole
(Preschool and first grade elementary school students' mathematical word problems solving)
Autori
Mendek, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.09
Godina
2004
Stranica
48
Mentor
Vlahović-Štetić, Vesna
Ključne riječi
matematički problemski zadaci
(mathematical word problems)
Sažetak
Ispitan je uradak 67 djece predškolske dobi i 79 djece 1. razreda u problemskim matematičkim zadacima. Nastojalo se provjeriti koliko uspješno djeca rješavaju problemske zadatke s obzirom na dob, vrstu zadatka, razinu situacijskog konteksta u zadatku te pri kombinaciji ovih faktora. Provjera uspješnosti rješavanja problemskih zadataka u funkciji dobi pokazuje da je uradak djece 1. razreda bolji od uratka djece predškolske dobi. Pokazalo se da djeca uspješnije rješavaju zadatke promjene od zadataka usporedbe. Dječji uradak u zadacima sa smislenijim situacijskim kontekstom ne razlikuje se od uratka u zadacima s neutralnim kontekstom. Smisleniji situacijski kontekst poboljšao je uradak učenika 1. razreda u obje vrste zadataka, a kod djece predškolske dobi smisleniji situacijski kontekst nije poboljšao uradak niti u jednoj vrsti problemskih zadataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA