Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213547

Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta


Dobrić, Arnalda; Vlašić, Jelena
Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta // Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka / Vuletić, Branko ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2004. str. 29-29 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 213547 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta
(Comparison of auditory and visual memorizing of the text)

Autori
Dobrić, Arnalda ; Vlašić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka / Vuletić, Branko ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna - Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, 2004, 29-29

ISBN
953-7067-51-3

Skup
Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora (5 ; 2004)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.12.2004. - 11.12.2004

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
oblici pamćenja; slušanje; čitanje
(types of memorizing; listening; reading)

Sažetak
U radu se istražuju dva oblika pamćenja: pamćenje čitanjem i pamćenje slušanjem građe. Informacije koje primamo raspoređene su u vremenu i/ili u prostoru. U zadržavanju informacija koje se primaju vidnim kanalom enkodiranje je dvostruko: vremensko i prostorno. Slušnim se kanalom ponajprije primaju jednostruko, vremenski raspoređene informacije (prostorni se raspored pritom može zanemariti). Istražuje se znači li dvostruko enkodiranje i bolje pamćenje, tj. može li slušanje tu prednost čitanja kompenzirati. U istraživanju su sudjelovale studentice viših godina fonetike. Uspoređivalo se s kolikom su točnošću odgovarale na pitanja o tekstu na materinskom jeziku nakon čitanja teksta u sebi, odnosno nakon slušanja teksta neposredno nakon čitanja/slušanja teksta i nakon tjedan dana. Rezultati su raspravljeni u kontekstu programa kulture govora, tj. rehabilitacije slušanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130402

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (autor)

Avatar Url Jelena Vlašić Duić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrić, Arnalda; Vlašić, Jelena
Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta // Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka / Vuletić, Branko ; Horga, Damir ; Mildner, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2004. str. 29-29 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Dobrić, A. & Vlašić, J. (2004) Usporedba slušnog i vidnog pamćenja teksta. U: Vuletić, B., Horga, D. & Mildner, V. (ur.)Peti znanstveni skup s međuenarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora : knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Dobri\'{c}, Arnalda and Vla\v{s}i\'{c}, Jelena}, year = {2004}, pages = {29-29}, keywords = {oblici pam\'{c}enja, slu\v{s}anje, \v{c}itanje}, isbn = {953-7067-51-3}, title = {Usporedba slu\v{s}nog i vidnog pam\'{c}enja teksta}, keyword = {oblici pam\'{c}enja, slu\v{s}anje, \v{c}itanje}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dobri\'{c}, Arnalda and Vla\v{s}i\'{c}, Jelena}, year = {2004}, pages = {29-29}, keywords = {types of memorizing, listening, reading}, isbn = {953-7067-51-3}, title = {Comparison of auditory and visual memorizing of the text}, keyword = {types of memorizing, listening, reading}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font