Pregled bibliografske jedinice broj: 213419
Komuniciram, dakle (ne) učim?
Komuniciram, dakle (ne) učim? // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 375-392 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 213419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciram, dakle (ne) učim?
(I communicate, therefore I (do not) learn)
Autori
Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jezik u društvenoj interakciji
/ Stolac, D. Ivanetić, N., Pritchard, B. - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 375-392
Skup
Jezik u društvenoj interakciji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2003. - 17.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
strategije učenja; komunikacijske strategije; učenje stranih jezika
(learning strategies; communication strategies; foreign language learning)
Sažetak
U metodičkim krugovima česte su rasprave o terminološkom i definicijskom razgraničenju komunikacijskih od strategija učenja. Osnovni kriterij razlikovanja je učenikova namjera s kojom primjenjuje određenu strategiju: ako prenosi poruku koristi se komunikacijskom, a ako uči, strategijom učenja. Znači li to da učenik ne uči dok komunicira? Ovaj članak raspravlja o tom problemu na primjeru učenja stranih jezika u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija