Pregled bibliografske jedinice broj: 213031
Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci
Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 213031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci
(Planning, Implementation and Evaluation of Marketing Plan in Primorska banka)
Autori
Salkanović, Azra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.06
Godina
2005
Stranica
64
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
planiranje; implementacija; vrednovanje; marketing plan
(Planning; Implementation; Evaluation; Marketing Plan)
Sažetak
Svrha rada je proučiti proces upravljanja Primorske banke te potražiti mogućnosti njegovog poboljšanja. Spoznato je da male banke moraju razviti druge oblike usluga i pristupa klijentima kako bi se oduprle velikim bankama. Savje malim bankama je povećati ulaganja u alternativne oblike distribucije, jer su tehnološke inovacije bitne za unapređenje poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA