Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 212999

Faktorska struktura ličnosti robne marke


Sarilar, Marijana
Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 212999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Faktorska struktura ličnosti robne marke
(Factor structure of the brand personality)

Autori
Sarilar, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
13.07

Godina
2005

Stranica
53

Mentor
Milas, Goran

Ključne riječi
faktorska analiza; ličnost marke
(factor analysis; brand personality)

Sažetak
Tekst se bavi faktorskom strukturom ličnosti marke u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija

Napomena
NEDOSTAJE SAŽETAK. MOLIMO OPISATI SADRŽAJ RADA - DOPUNITI SA NEKOLIKO REČENICA.



POVEZANOST RADA


Projekti:
0194105

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sarilar, Marijana
Faktorska struktura ličnosti robne marke, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Sarilar, M. (2005) 'Faktorska struktura ličnosti robne marke', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sarilar, Marijana}, year = {2005}, pages = {53}, keywords = {faktorska analiza, li\v{c}nost marke}, title = {Faktorska struktura li\v{c}nosti robne marke}, keyword = {faktorska analiza, li\v{c}nost marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sarilar, Marijana}, year = {2005}, pages = {53}, keywords = {factor analysis, brand personality}, title = {Factor structure of the brand personality}, keyword = {factor analysis, brand personality}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font