Pregled bibliografske jedinice broj: 212131
Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza
Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza // Metodika, 5 (2004), 9; 173-185 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 212131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza
(The Status of Literature in German Language Textbooks - a Diacronic Quantitative Analysis)
Autori
Petravić, Ana
Izvornik
Metodika (1332-7879) 5
(2004), 9;
173-185
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
književnost ; nastava njemačkog jezika ; udžbenici ; osnovna škola ; kvantitativna dijakronijska analiza sadržaja
(literature ; German language teaching ; textbooks primary school ; quantitative diacronic content analysis)
Sažetak
Kvantitativnom dijakronijskom analizom sadržaja istraženo je mjesto književnosti u hrvatskim udžbenicima njemačkog jezika za osnovnu školu od 1950. do 2000. godine, i to književni tekstovi, tekstovi o književnosti te autori i epohe. Uočljive su promjene u mjestu književnosti u dijakronijskom slijedu analiziranih udžbeničkih generacija. Razvojni trendovi na razini ukupnog udjela tekstova iz područja književnosti i udjela književnih tekstova upućuju na korelaciju s promjenama određenja mjesta književnosti u metodičko-didaktičkim koncepcijama analiziranog razdoblja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Contents Pages in Education
- Educational Research Abstracts online