Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 212131

Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza


Petravić, Ana
Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza // Metodika, 5 (2004), 9; 173-185 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 212131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza
(The Status of Literature in German Language Textbooks - a Diacronic Quantitative Analysis)

Autori
Petravić, Ana

Izvornik
Metodika (1332-7879) 5 (2004), 9; 173-185

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
književnost ; nastava njemačkog jezika ; udžbenici ; osnovna škola ; kvantitativna dijakronijska analiza sadržaja
(literature ; German language teaching ; textbooks primary school ; quantitative diacronic content analysis)

Sažetak
Kvantitativnom dijakronijskom analizom sadržaja istraženo je mjesto književnosti u hrvatskim udžbenicima njemačkog jezika za osnovnu školu od 1950. do 2000. godine, i to književni tekstovi, tekstovi o književnosti te autori i epohe. Uočljive su promjene u mjestu književnosti u dijakronijskom slijedu analiziranih udžbeničkih generacija. Razvojni trendovi na razini ukupnog udjela tekstova iz područja književnosti i udjela književnih tekstova upućuju na korelaciju s promjenama određenja mjesta književnosti u metodičko-didaktičkim koncepcijama analiziranog razdoblja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130430

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Petravić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petravić, Ana
Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza // Metodika, 5 (2004), 9; 173-185 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Petravić, A. (2004) Mjesto književnosti u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza. Metodika, 5 (9), 173-185.
@article{article, author = {Petravi\'{c}, Ana}, year = {2004}, pages = {173-185}, keywords = {knji\v{z}evnost, nastava njema\v{c}kog jezika, ud\v{z}benici, osnovna \v{s}kola, kvantitativna dijakronijska analiza sadr\v{z}aja}, journal = {Metodika}, volume = {5}, number = {9}, issn = {1332-7879}, title = {Mjesto knji\v{z}evnosti u osnovno\v{s}kolskim ud\v{z}benicima njema\v{c}kog jezika u Hrvatskoj - dijakronijska kvantitativna analiza}, keyword = {knji\v{z}evnost, nastava njema\v{c}kog jezika, ud\v{z}benici, osnovna \v{s}kola, kvantitativna dijakronijska analiza sadr\v{z}aja} }
@article{article, author = {Petravi\'{c}, Ana}, year = {2004}, pages = {173-185}, keywords = {literature, German language teaching, textbooks primary school, quantitative diacronic content analysis}, journal = {Metodika}, volume = {5}, number = {9}, issn = {1332-7879}, title = {The Status of Literature in German Language Textbooks - a Diacronic Quantitative Analysis}, keyword = {literature, German language teaching, textbooks primary school, quantitative diacronic content analysis} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Contents Pages in Education
  • Educational Research Abstracts online





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font