Pregled bibliografske jedinice broj: 212021
Primarna prevencija poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi
Primarna prevencija poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi // Stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Borba protiv ovisnosti - borba za zdravu obitelj" : zbornik radova = Fight against addiction - fight for healty family : collection of papers / Miharija, Mirela ; Kramarić, Danica ; Dundović, Darko ; Šarić, Jandre ; Maić, Dražen ; Splivalo, Jadranka ; Juretić, Bernardica (ur.).
Zagreb: Vlada Republike Hrvatske, Ured za suzbijanje zlouporabe opojnih droga, 2005. str. 211-219 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 212021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primarna prevencija poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi
(Primary Prevention of Behaviour Disorders in Elementary School Children)
Autori
Janković, Josip ; Blažeka, Slavica ; Berc, Gordana ; Kmetović, Karmen ; Žele, Sunčica ; Franković, Sanja ; Muk, Kosjenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Borba protiv ovisnosti - borba za zdravu obitelj" : zbornik radova = Fight against addiction - fight for healty family : collection of papers
/ Miharija, Mirela ; Kramarić, Danica ; Dundović, Darko ; Šarić, Jandre ; Maić, Dražen ; Splivalo, Jadranka ; Juretić, Bernardica - Zagreb : Vlada Republike Hrvatske, Ured za suzbijanje zlouporabe opojnih droga, 2005, 211-219
ISBN
953-95031-0-8
Skup
Stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Borba protiv ovisnosti - borba za zdravu obitelj"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 19.09.2004. - 22.09.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ovisnost; poremećaji u ponašanju; prevencija; Male kreativne socijalizacijske skupine
(addiction; behaviour disorders; prevention; A Small Creative socialisation groups)
Sažetak
Rad je posvećen evaluaciji provedbe programa prevencije poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi korištenjem posebnog kod nas razvijenog prostupa - Male kreativne socijalizacijske skupine. Premda je ovdje prikazana evaluacija rada tijekom prvih šest mjeseci provedbe programa koji je u tijeku i trajat će dvije godine, primjena navedenog pristupa već je dovela do uočljivih pozitivnih promjena na sve četiri mjerene varijable, odnosno na bihevioralnom, emocionalnom, socijalnom i vrijednosnom području. Tijekom evaluacije zapažene su razlike u pogledu tijeka i intenziteta grupne dinamike unutar skupina što potvrđuje ranija zapažanja o tome da je svaka skupina jedinstvena i tako ju treba promatrati i voditi. Velika je šteta što zbog različitih administrativnih problema, od 18 novih stručnjaka koji su bili posebno educirani za primjenu ovog pristupa i započeli s radom, na početku provedbe programa ubrzo je odustalo njih 11 te se tako broj od 516 uključenih učenika osnovnih škola diljem Hrvatske, koji žive u rizičnim uvjetima i isto toliko njihovih obitelji, smanjio na 297. Ipak program ide dalje i uskoro će biti poznati rezultati nastavka rada koji su prema zapažanjima učitelja, razrednika i nastavnika više nego zadovoljavajući.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti