Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 211858

Prijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete


Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Prijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 357-372 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 211858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete
(Proposed model for measuring and evaluating performance in the quality system)

Autori
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 1; 357-372

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
poslovna izvrsnost; EFQM model poslovne izvrsnosti
(business excellence; EFQM Business Excellence Model)

Sažetak
Kod uvođenja se i primjene suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja mogu koristiti i modeli poslovne izvrsnosti. Predloženi se model za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja u ovom radu temelji na EFQM modelu poslovne izvrsnosti. On predstavlja samo jedan od mogućih modela što je i u skladu sa zahtjevima EFQM modela poslovne izvrsnosti koji definira koje aspekte rezultata poslovanja treba pratiti i ocjenjivati, ali ne i na koji način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Prijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 357-372 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vrtodušić Hrgović, A. (2005) Prijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete. Tourism and hospitality management, 11 (1), 357-372.
@article{article, author = {Vrtodu\v{s}i\'{c} Hrgovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2005}, pages = {357-372}, keywords = {poslovna izvrsnost, EFQM model poslovne izvrsnosti}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Prijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete}, keyword = {poslovna izvrsnost, EFQM model poslovne izvrsnosti} }
@article{article, author = {Vrtodu\v{s}i\'{c} Hrgovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2005}, pages = {357-372}, keywords = {business excellence, EFQM Business Excellence Model}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Proposed model for measuring and evaluating performance in the quality system}, keyword = {business excellence, EFQM Business Excellence Model} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB
  • Journal of Economic Literature
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font