Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 211856

Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete


Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 239-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 211856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete
(Performance as an element of the quality system)

Autori
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 1; 239-250

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
rezultati poslovanja; suvremeni sustavi mjerenje i ocjenjivanja rezultata poslovanja
(performance; contemporary performance measurement and management systems)

Sažetak
Primjena je sustava upravljanja potpunom kvalitetom utjecala na razvoj suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja koji uz financijske obuhvaćaju i nefinancijske pokazatelje. Stoga će takvi sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja uz informacije o ostvarenim rezultatima osigurati i informacije o provedenim poboljšanjima u poslovnom sustavu i razini njihovog ostvarenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 239-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vrtodušić Hrgović, A. (2005) Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete. Tourism and hospitality management, 11 (1), 239-250.
@article{article, author = {Vrtodu\v{s}i\'{c} Hrgovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2005}, pages = {239-250}, keywords = {rezultati poslovanja, suvremeni sustavi mjerenje i ocjenjivanja rezultata poslovanja}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete}, keyword = {rezultati poslovanja, suvremeni sustavi mjerenje i ocjenjivanja rezultata poslovanja} }
@article{article, author = {Vrtodu\v{s}i\'{c} Hrgovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2005}, pages = {239-250}, keywords = {performance, contemporary performance measurement and management systems}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Performance as an element of the quality system}, keyword = {performance, contemporary performance measurement and management systems} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB
  • Journal of Economic Literature
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font