Pregled bibliografske jedinice broj: 211856
Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete
Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 239-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 211856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete
(Performance as an element of the quality system)
Autori
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11
(2005), 1;
239-250
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
rezultati poslovanja; suvremeni sustavi mjerenje i ocjenjivanja rezultata poslovanja
(performance; contemporary performance measurement and management systems)
Sažetak
Primjena je sustava upravljanja potpunom kvalitetom utjecala na razvoj suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja koji uz financijske obuhvaćaju i nefinancijske pokazatelje. Stoga će takvi sustavi mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja uz informacije o ostvarenim rezultatima osigurati i informacije o provedenim poboljšanjima u poslovnom sustavu i razini njihovog ostvarenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB
- Journal of Economic Literature
- Sociological Abstracts