Pregled bibliografske jedinice broj: 211852
Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji
Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 121-134 doi:10.20867/thm.11.1.7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 211852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj
industriji
(TQM in the hotel industry)
Autori
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11
(2005), 1;
121-134
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta ; sustavi upravljanja potpunom kvalitetom ; hotelska industrija
(quality ; TQM systems ; hotel industry)
Sažetak
Snažna je konkurencija na tržištu uvjetovala razvoj novog pristupa upravljanju poznatog kao Upravljanje potpunom kvalitetom (TQM – Total Quality Management). Zbog važnosti koju kvaliteta ima u postizanju konkurentske prednosti i u hotelskoj su se industriji počeli primjenjivati sustavi upravljanja potpunom kvalitetom. Prilikom uvođenja ovih sustava hotelska poduzeća mogu koristiti različite pristupe koje će prilagoditi svojim uvjetima poslovanja. Pri tome se mogu koristiti tzv. "TQM standardi ili okviri" tj. nacionalni ili međunarodni standardi i nagrade za kvalitetu, a zbog svoje su široke primjene u radu dati okviri koje nudi međunarodni standard ISO 9001:2000 te modeli poslovne izvrsnosti Malcolm Baldrige National Quality Award i European Quality Award.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB
- Jurnal of economic literature
- Sociological abstract