Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 211852

Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji


Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 121-134 doi:10.20867/thm.11.1.7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 211852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji
(TQM in the hotel industry)

Autori
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 1; 121-134

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta ; sustavi upravljanja potpunom kvalitetom ; hotelska industrija
(quality ; TQM systems ; hotel industry)

Sažetak
Snažna je konkurencija na tržištu uvjetovala razvoj novog pristupa upravljanju poznatog kao Upravljanje potpunom kvalitetom (TQM – Total Quality Management). Zbog važnosti koju kvaliteta ima u postizanju konkurentske prednosti i u hotelskoj su se industriji počeli primjenjivati sustavi upravljanja potpunom kvalitetom. Prilikom uvođenja ovih sustava hotelska poduzeća mogu koristiti različite pristupe koje će prilagoditi svojim uvjetima poslovanja. Pri tome se mogu koristiti tzv. "TQM standardi ili okviri" tj. nacionalni ili međunarodni standardi i nagrade za kvalitetu, a zbog svoje su široke primjene u radu dati okviri koje nudi međunarodni standard ISO 9001:2000 te modeli poslovne izvrsnosti Malcolm Baldrige National Quality Award i European Quality Award.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija
Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 121-134 doi:10.20867/thm.11.1.7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vrtodušić Hrgović, A. (2005) Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji. Tourism and hospitality management, 11 (1), 121-134 doi:10.20867/thm.11.1.7.
@article{article, author = {Vrtodu\v{s}i\'{c} Hrgovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2005}, pages = {121-134}, DOI = {10.20867/thm.11.1.7}, keywords = {kvaliteta, sustavi upravljanja potpunom kvalitetom, hotelska industrija}, journal = {Tourism and hospitality management}, doi = {10.20867/thm.11.1.7}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji}, keyword = {kvaliteta, sustavi upravljanja potpunom kvalitetom, hotelska industrija} }
@article{article, author = {Vrtodu\v{s}i\'{c} Hrgovi\'{c}, Ana-Marija}, year = {2005}, pages = {121-134}, DOI = {10.20867/thm.11.1.7}, keywords = {quality, TQM systems, hotel industry}, journal = {Tourism and hospitality management}, doi = {10.20867/thm.11.1.7}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {TQM in the hotel industry}, keyword = {quality, TQM systems, hotel industry} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB
  • Jurnal of economic literature
  • Sociological abstract


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font