Pregled bibliografske jedinice broj: 211405
Diskusija kao nastavna metoda (u nastavi fizike?)
Diskusija kao nastavna metoda (u nastavi fizike?) // Seminar iz fizike u sklopu uvođenja HNOS - a
Zagreb, Hrvatska, 2005. (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 211405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diskusija kao nastavna metoda (u nastavi fizike?)
(Discussion as a teaching method (teaching Physics?))
Autori
Kovač, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Seminar iz fizike u sklopu uvođenja HNOS - a
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.07.2005. - 09.07.2005
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastavna metoda; diskusija; učitelj
(teaching methods; discussion; teacher)
Sažetak
U ovom radu predstavljena je diskusija, nastavna metoda usmjerena na poticanje niza aktivnosti učenika koje se naglašavaju kao poželjne u suvremenim reformskim stremljenjima. Odabrani su neki ključni elementi o kojima svaki nastavnik mora voditi računa prilikom odabira, pripreme i izvođenja ove metode, iako zbog složenosti i različitih pojavnih oblika diskusije u nastavnoj praksi nisu iscrpljene sve potencijalne situacije. Osim predstavljanja temeljnih spoznaja o diskusiji, osobita pozornost usmjerena je na aktivnosti pripreme diskusije, ulogu i funkcije voditelja diskusije te osvrt na moguće neproduktivne situacije koje se u diskusiji mogu pojaviti. Tijekom izlaganja očekuje se interaktivni rad sa sudionicima koji će, uz navođenje neposrednih primjera iz nastave fizike, pomoći oblikovati mišljenje o mogućnostima i ograničenjima primjene ove nastavne metode u nastavi fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija