Pregled bibliografske jedinice broj: 21003
Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika
Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika // Vrjednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa. / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul, 1998. str. 23-35 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 21003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika
(Evaluation of teacher-student relations: students' views)
Autori
Pilić, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrjednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa.
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul, 1998, 23-35
Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni odnos u obrazovnom procesu; odnos učenika i nastavnika
(Social relations in teaching process; relations student-teacher)
Sažetak
U radu se razmatra društveni odnos u obrazovnom procesu, na osnovi empirijskog istraživanja. U ovom su istraživanju odnosi između nastavnika i učenika ispitivani sa stajališta učenika, onako kako učenici doživljavaju i vrednuju taj odnos. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika osmog razreda osnovne škole i četvrtog razreda gimnazije (N=141) u jednom većem gradu i jednom manjem otočkom. U članku se još kompariraju dobiveni rezultati s drugim (npr. u Zagrebu 1990.) te se u zaključcima ističe potreba demokratizacije nastavnog procesa, obrazovanja i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA