Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 21003

Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika


Pilić, Šime
Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika // Vrjednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa. / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul, 1998. str. 23-35 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 21003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika
(Evaluation of teacher-student relations: students' views)

Autori
Pilić, Šime

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Vrjednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa. / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul, 1998, 23-35

Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društveni odnos u obrazovnom procesu; odnos učenika i nastavnika
(Social relations in teaching process; relations student-teacher)

Sažetak
U radu se razmatra društveni odnos u obrazovnom procesu, na osnovi empirijskog istraživanja. U ovom su istraživanju odnosi između nastavnika i učenika ispitivani sa stajališta učenika, onako kako učenici doživljavaju i vrednuju taj odnos. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika osmog razreda osnovne škole i četvrtog razreda gimnazije (N=141) u jednom većem gradu i jednom manjem otočkom. U članku se još kompariraju dobiveni rezultati s drugim (npr. u Zagrebu 1990.) te se u zaključcima ističe potreba demokratizacije nastavnog procesa, obrazovanja i društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177010

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Šime Pilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pilić, Šime
Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika // Vrjednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa. / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedagoški fakul, 1998. str. 23-35 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pilić, Š. (1998) Vrjednovanje odnosa nastavnik-učenik sa stajališta učenika. U: Peko, A. & Vodopija, I. (ur.)Vrjednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa..
@article{article, author = {Pili\'{c}, \v{S}ime}, year = {1998}, pages = {23-35}, keywords = {dru\v{s}tveni odnos u obrazovnom procesu, odnos u\v{c}enika i nastavnika}, title = {Vrjednovanje odnosa nastavnik-u\v{c}enik sa stajali\v{s}ta u\v{c}enika}, keyword = {dru\v{s}tveni odnos u obrazovnom procesu, odnos u\v{c}enika i nastavnika}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedago\v{s}ki fakul}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pili\'{c}, \v{S}ime}, year = {1998}, pages = {23-35}, keywords = {Social relations in teaching process, relations student-teacher}, title = {Evaluation of teacher-student relations: students' views}, keyword = {Social relations in teaching process, relations student-teacher}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pedago\v{s}ki fakul}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font