Pregled bibliografske jedinice broj: 209643
Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys?
Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys? // Metodička radionica, Inteligentni sustavi za e-učenje
Šibenik, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 209643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys?
(How student learn with TEx-Sys?)
Autori
Norac, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Metodička radionica, Inteligentni sustavi za e-učenje
/ - , 2005
Skup
Savjetovanje RAČUNALO U ŠKOLI IX, Šibenik, Solaris, 2005.
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 22.09.2005. - 24.09.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi; učenje; poučavanje; osnovna škola
(Intelligent tutoring systems; learning; teaching; primary scholl)
Sažetak
Rezultati ovog rada pokazuju da za sustav Tex-Sys ima mjesta u osnovnom obrazovanju. Modul Learning and Teaching prepoznat je od strane učenika kao vrlo koristan za učenje novih sadržaja, u našem slučaju tehničke kulture, što se osim iz rezultata ankete vidi i iz učeničkih komentara. Modul Quiz, iako zahtjevan, jer u njemu najviše dolazi do izražaja logička formaliziranost znanja, od učenika je prihvaćen s tročetvrtinskom većinom. Nezgrapnost rečenica u kvizu, od koje su strahovali studenti poslijediplomskog studija didaktike prirodnih znanosti i na kojoj su temeljili svoje razloge za skepsu prema TEx-Sys-u, gubi svoj preuveličani značaj za samo nekoliko minuta rada. Ovdje možemo povući paralelu sa zadovoljstvom uspjehom u rješavanju kviza. Tri četvrtine učenika zadovoljnih svojim uspjehom stvara pozitivnu sliku o sebi. Oni su neopterećeni subjektivizmom učitelja. Pravda koju tako gorljivo traže sad je zadovoljena. Ako stvarna usvojenost znanja odgovara rezultatima kviza, tada i zadovoljstvu učitelja nema kraja. Ove ideje mogu biti temelj nekog novog ispitivanja. No, ne treba otići u krajnost i proglašavati bilo koji sustav e-učenja zamjenom za čovjeka. Zaključna ocjena ipak pripada učitelju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo