Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 209643

Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys?


Norac, Zlatko
Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys? // Metodička radionica, Inteligentni sustavi za e-učenje
Šibenik, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 209643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys?
(How student learn with TEx-Sys?)

Autori
Norac, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Metodička radionica, Inteligentni sustavi za e-učenje / - , 2005

Skup
Savjetovanje RAČUNALO U ŠKOLI IX, Šibenik, Solaris, 2005.

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 22.09.2005. - 24.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi; učenje; poučavanje; osnovna škola
(Intelligent tutoring systems; learning; teaching; primary scholl)

Sažetak
Rezultati ovog rada pokazuju da za sustav Tex-Sys ima mjesta u osnovnom obrazovanju. Modul Learning and Teaching prepoznat je od strane učenika kao vrlo koristan za učenje novih sadržaja, u našem slučaju tehničke kulture, što se osim iz rezultata ankete vidi i iz učeničkih komentara. Modul Quiz, iako zahtjevan, jer u njemu najviše dolazi do izražaja logička formaliziranost znanja, od učenika je prihvaćen s tročetvrtinskom većinom. Nezgrapnost rečenica u kvizu, od koje su strahovali studenti poslijediplomskog studija didaktike prirodnih znanosti i na kojoj su temeljili svoje razloge za skepsu prema TEx-Sys-u, gubi svoj preuveličani značaj za samo nekoliko minuta rada. Ovdje možemo povući paralelu sa zadovoljstvom uspjehom u rješavanju kviza. Tri četvrtine učenika zadovoljnih svojim uspjehom stvara pozitivnu sliku o sebi. Oni su neopterećeni subjektivizmom učitelja. Pravda koju tako gorljivo traže sad je zadovoljena. Ako stvarna usvojenost znanja odgovara rezultatima kviza, tada i zadovoljstvu učitelja nema kraja. Ove ideje mogu biti temelj nekog novog ispitivanja. No, ne treba otići u krajnost i proglašavati bilo koji sustav e-učenja zamjenom za čovjeka. Zaključna ocjena ipak pripada učitelju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0177110

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Norac, Zlatko
Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys? // Metodička radionica, Inteligentni sustavi za e-učenje
Šibenik, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Norac, Z. (2005) Kako učenici doživljavaju sustav TEx-Sys?. U: Metodička radionica, Inteligentni sustavi za e-učenje.
@article{article, author = {Norac, Zlatko}, year = {2005}, keywords = {Inteligentni tutorski sustavi, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, osnovna \v{s}kola}, title = {Kako u\v{c}enici do\v{z}ivljavaju sustav TEx-Sys?}, keyword = {Inteligentni tutorski sustavi, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, osnovna \v{s}kola}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Norac, Zlatko}, year = {2005}, keywords = {Intelligent tutoring systems, learning, teaching, primary scholl}, title = {How student learn with TEx-Sys?}, keyword = {Intelligent tutoring systems, learning, teaching, primary scholl}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font