Pregled bibliografske jedinice broj: 209095
Spolne razlike i školsko iskustvo u razvoju svijesti i prakse građanstva mladih
Spolne razlike i školsko iskustvo u razvoju svijesti i prakse građanstva mladih // Politička misao : Croatian political science review, 41 (2004), 3; 143-156 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 209095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spolne razlike i školsko iskustvo u razvoju svijesti i prakse građanstva mladih
(Gender differences and educational experience in the development of the sense and the practice of citizenship of young people)
Autori
Vujčić, Vladimir
Izvornik
Politička misao : Croatian political science review (0032-3241) 41
(2004), 3;
143-156
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
građanstvo; mladi; političko obrazovanje studenata; spol; spolne razlike
(citizenship; youth; political education of youth)
Sažetak
U ovom radu su provedene dvije analize. Prva se odnosi na analizu spolnih razlika u razvoju građanske svijesti (razumijevanju građanstva) i prakse građanstva (prakticiranju građanstva), a drugi se odnosi na analizu varijabli "školskog iskustva" (školske klime ili opažene mogućnosti za otvorenu razrednu raspravu, te varijabli opaženih zadataka školskog učenja ili odgoja) na očekivano glasovanje na izborima u odraslo doba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Political Science Abstracts
- International Bibliography of the Social Sciences