Pregled bibliografske jedinice broj: 209008
Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj
Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj // Političko obrazovanje, 1 (2005), 1; 67-95 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 209008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj
(Lifelong learning policies in the European Union and Croatia)
Autori
Žiljak, Tihomir
Izvornik
Političko obrazovanje (1845-0008) 1
(2005), 1;
67-95
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; obrazovna politika; društvo utemeljeno na znanju
(lifelong learning; educational policy; knowledge-based society)
Sažetak
Nije nova činjenica da čovjek uči cijelog života u obrazovnim institucijama ili različitim socijalnim situacijama. Novost je sve važnije mjesto koje cjeloživotno učenje zauzima u javnim politikama. U ovom tekstu autor pokazuje kada i na kojim osnovama se oblikuju europske politike cjeloživotnog učenja te kako hrvatska obrazovna politika odgovara na ove suvremene izazove. Posebna pažnja posvećuje se Lisabonskom procesu i oblikovanju politike cjeloživotnog učenja u društvu temeljenom na znanju. Analizira se praćenje europskih trendova u Hrvatskoj te domaći pokušaji oblikovanja politike cjeloživotnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija