Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 208442

Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske


Sudarić, Tihana; Medić, Mane; Petrač, Božidar; Zmaić, Krunoslav
Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske // Zbornik radova XL. znanstvenog skupa hrvatskih agronoma / Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja (ur.).
Opatija: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 121-123 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 208442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske
(Agrotourism marketing - development factor of eastern Croatia)

Autori
Sudarić, Tihana ; Medić, Mane ; Petrač, Božidar ; Zmaić, Krunoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova XL. znanstvenog skupa hrvatskih agronoma / Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja - Opatija : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005, 121-123

Skup
XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.02.2005. - 18.02.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
seljačko domaćinstvo ; agroturizam ; poduzetnički marketing
(family farm ; agrotourism ; entrepreneurial marketing)

Sažetak
Poljoprivreda i turizam u Republici Hrvatskoj zauzimaju dominatno mjesto u gospodarskom razvoju Kako bi u potpunosti bile iskorištene prirodne i komparativne prednosti, strategija razvoja trebala bi se graditi na navedenim gospodarskim djelatnostima. Argumentirano statističkim podacima u radu se ističe značaj poljoprivrede u funkciji turizma, te se ističe mogućnost povezivanja ovih dviju gospodarskih grana. Agroturizam ili turizam na seljačkom domaćinstvu u cijelosti se uklapa u teme prioritetnog razvoja na području istočne Hrvatske. Agroturističko seljačko domaćinstvo u mogućnosti je ponuditi kvantitativni, kvalitativni, estetski, etnološki, gastronomski proizvod u prirodnoj i očuvanoj ruralnoj sredini. Problematika koja je prisutna na agroturističkim seljačkim domaćinstvima istočne Hrvatske proizlazi iz neodgovarajuće evidencija, standardizacije i diverzifikacije. Ovi, ali i mnogi drugi tekući problemi ukazuju na potrebu ažuriranja registriranih agroturističkih domaćinstava, te bi se razvoj ove djelatnosti trebao započeti kroz tri osnovna koraka, a to su: identifikacija seljačkih domaćinstava, edukacija članova domaćinstva, te komunikacija sa okolinom. Agroturistička domaćinstva istočne Hrvatske nalaze se u nezavidnom položaju jer nisu prepoznata kroz određeni identitet i image samog regionalnog prostora. Upravo iz toga razloga u ovom dinamičkom i neuravnoteženom okruženju neophodna je primjena poduzetničkog marketinga. Poduzetnički marketing je marketing malih poduzetničkih pothvata koji će odrediti na koji način će se koristiti medijima, u kolikoj zastupljenosti, a sve to, uz što manje financijske izdatke. Kroz primjerene odgovarajuće promotivne aktivnosti agroturistička seljačka domaćinstva istočne Hrvatske su u većoj mogućnosti izgraditi svoj vlastiti identitet i image te se približiti potencijalnim korisnicima Na taj način usmjeriti će se i poticati optimalni razvoj, ali i racionalno raspolaganje raspoloživih resursa na području istočne Hrvatske

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0079055

Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Mane Medić (autor)

Avatar Url Tihana Sudarić (autor)

Avatar Url Božidar Petrač (autor)

Avatar Url Krunoslav Zmaić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sudarić, Tihana; Medić, Mane; Petrač, Božidar; Zmaić, Krunoslav
Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske // Zbornik radova XL. znanstvenog skupa hrvatskih agronoma / Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja (ur.).
Opatija: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 121-123 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sudarić, T., Medić, M., Petrač, B. & Zmaić, K. (2005) Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske. U: Kovačević, V. & Jovanovac, S. (ur.)Zbornik radova XL. znanstvenog skupa hrvatskih agronoma.
@article{article, author = {Sudari\'{c}, Tihana and Medi\'{c}, Mane and Petra\v{c}, Bo\v{z}idar and Zmai\'{c}, Krunoslav}, year = {2005}, pages = {121-123}, keywords = {selja\v{c}ko doma\'{c}instvo, agroturizam, poduzetni\v{c}ki marketing}, title = {Marketing agroturizma - \v{c}initelj razvoja isto\v{c}ne Hrvatske}, keyword = {selja\v{c}ko doma\'{c}instvo, agroturizam, poduzetni\v{c}ki marketing}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sudari\'{c}, Tihana and Medi\'{c}, Mane and Petra\v{c}, Bo\v{z}idar and Zmai\'{c}, Krunoslav}, year = {2005}, pages = {121-123}, keywords = {family farm, agrotourism, entrepreneurial marketing}, title = {Agrotourism marketing - development factor of eastern Croatia}, keyword = {family farm, agrotourism, entrepreneurial marketing}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font