Pregled bibliografske jedinice broj: 208442
Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske
Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske // Zbornik radova XL. znanstvenog skupa hrvatskih agronoma / Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja (ur.).
Opatija: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 121-123 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 208442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing agroturizma - činitelj razvoja istočne Hrvatske
(Agrotourism marketing - development factor of eastern Croatia)
Autori
Sudarić, Tihana ; Medić, Mane ; Petrač, Božidar ; Zmaić, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova XL. znanstvenog skupa hrvatskih agronoma
/ Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja - Opatija : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005, 121-123
Skup
XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.02.2005. - 18.02.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
seljačko domaćinstvo ; agroturizam ; poduzetnički marketing
(family farm ; agrotourism ; entrepreneurial marketing)
Sažetak
Poljoprivreda i turizam u Republici Hrvatskoj zauzimaju dominatno mjesto u gospodarskom razvoju Kako bi u potpunosti bile iskorištene prirodne i komparativne prednosti, strategija razvoja trebala bi se graditi na navedenim gospodarskim djelatnostima. Argumentirano statističkim podacima u radu se ističe značaj poljoprivrede u funkciji turizma, te se ističe mogućnost povezivanja ovih dviju gospodarskih grana. Agroturizam ili turizam na seljačkom domaćinstvu u cijelosti se uklapa u teme prioritetnog razvoja na području istočne Hrvatske. Agroturističko seljačko domaćinstvo u mogućnosti je ponuditi kvantitativni, kvalitativni, estetski, etnološki, gastronomski proizvod u prirodnoj i očuvanoj ruralnoj sredini. Problematika koja je prisutna na agroturističkim seljačkim domaćinstvima istočne Hrvatske proizlazi iz neodgovarajuće evidencija, standardizacije i diverzifikacije. Ovi, ali i mnogi drugi tekući problemi ukazuju na potrebu ažuriranja registriranih agroturističkih domaćinstava, te bi se razvoj ove djelatnosti trebao započeti kroz tri osnovna koraka, a to su: identifikacija seljačkih domaćinstava, edukacija članova domaćinstva, te komunikacija sa okolinom. Agroturistička domaćinstva istočne Hrvatske nalaze se u nezavidnom položaju jer nisu prepoznata kroz određeni identitet i image samog regionalnog prostora. Upravo iz toga razloga u ovom dinamičkom i neuravnoteženom okruženju neophodna je primjena poduzetničkog marketinga. Poduzetnički marketing je marketing malih poduzetničkih pothvata koji će odrediti na koji način će se koristiti medijima, u kolikoj zastupljenosti, a sve to, uz što manje financijske izdatke. Kroz primjerene odgovarajuće promotivne aktivnosti agroturistička seljačka domaćinstva istočne Hrvatske su u većoj mogućnosti izgraditi svoj vlastiti identitet i image te se približiti potencijalnim korisnicima Na taj način usmjeriti će se i poticati optimalni razvoj, ali i racionalno raspolaganje raspoloživih resursa na području istočne Hrvatske
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija