Pregled bibliografske jedinice broj: 208233
Razumjeti i djelovati u didaktičkom kontekstu. Zdenko Škreb kao učitelj
Razumjeti i djelovati u didaktičkom kontekstu. Zdenko Škreb kao učitelj // Umjetnost riječi : časopis za znanost o književnosti, 48 (2004), 2-4; 189-198 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 208233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumjeti i djelovati u didaktičkom kontekstu. Zdenko Škreb kao učitelj
(To Understand and to Act in a Didactic Context - Zdenko Škreb as a Teacher)
Autori
Häusler, Maja
Izvornik
Umjetnost riječi : časopis za znanost o književnosti (0503-1583) 48
(2004), 2-4;
189-198
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
germanistika; nastava stranog jezika
(German language and literature; teaching foreign language)
Sažetak
Na temelju književnog prikaza jedne epizode iz djelatnosti Zdenka Škreba kao nastavnika francuskog jezika, u prilogu se razmatra djelovanje Zdenka Škreba kao nastavnika stranih jezika s gledišta opće didaktike i zatim s gledišta podučavanja stranih jezika. Prilog pokušava skicirati pedagoški profil Zdenka Škreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija