Pregled bibliografske jedinice broj: 208152
Ovisnost uspjeha iz fizike o individualnom pristupu učenju
Ovisnost uspjeha iz fizike o individualnom pristupu učenju // Zbornik radova sa sedmog simpozija o nastavi fizike HFD / M.Buljubašić (ur.). - Split : HFD , 2005. u tisku. / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2005. str. 132-137 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 208152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ovisnost uspjeha iz fizike o individualnom pristupu učenju
(Dependence of achievement in physics learning on individual approach of students)
Autori
Mandić, Magda ; Mandić, Luka ; Jurdana-Šepić, Rajka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova sa sedmog simpozija o nastavi fizike HFD / M.Buljubašić (ur.). - Split : HFD , 2005. u tisku.
/ Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko filozofsko društvo, 2005, 132-137
Skup
Sedmi simpozij o nastavi fizike HFD, Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 29.03.2005. - 01.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
individualni pristup; aktivnost učenika
(individual approach; student activity)
Sažetak
Uspješnost učenja i stečeno znanje iz fizike ovise o mnogim čimbenicima: o primjerenosti nastavnog programa, o kvaliteti izvođenja nastave, izvorima informacija, nastavnim pomagalima i sl., no jedan od najvažnijih je individualni pristup učenju, osobito onaj koji se odvija izvan nastave. S ciljem istraživanja odnosa i navika u učenju fizike provedena je anonimna anketa među 645 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda riječkih gimnazija. Ispitani su stavovi prema fizici, metode učenja fizike izvan nastave, stupanj uporabe izvora znanja i vrijeme koje posvećuju učenju fizike. Nakon grubih rezultata ankete koji daju općenite odgovore na osnovna pitanja ankete, ovim radom će biti predstavljeni rezultati finije analize, odnosno istražene korelacije među odgovorima s obzirom na različite parametre npr. učeničku dob, određenu školu odnosno nastavnika, stav prema fizici, način učenja fizike i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
0009003
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Medicinski fakultet, Rijeka