Pregled bibliografske jedinice broj: 207884
Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a
Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a // Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS
Stubičke Toplice, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 207884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a
(New strategies of physics teaching according to Croatian Natioal Educational Standard)
Autori
Milotić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS
Mjesto i datum
Stubičke Toplice, Hrvatska, 25.08.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava fizike; konstruktivistička teorija; pokusi u nastavi fizike
(physics teaching; constructivistic theory; experiments in physics teaching)
Sažetak
Škola uvelike zapostavlja osnovne životne potrebe: potrebu za slobodom i igrom. Nastavnici se, uglavnom, mogu dobro uživjeti u samo jednu ulogu, ulogu važnog i ozbiljnoga profesora koji učenicima pomaže u stjecanju znanja kroz ozbiljan rad. Takav odnos prema poučavanju ne predstavlja radost ni za učitelja ni za učenike, a posljedica je da učenici uče s mukom pa se mnogo od tako stečenoga znanja vrlo brzo zaboravlja. Kvalitetno poučavanje jest ono koje daje trajne učinke, a produktivno je samo ono znanje koje ostane ''nakon što se sve ostalo zaboravi''. Pokuse koje su učenici vidjeli ili uradili sami, neće zaboraviti. Zato su radionice s pokusima zasigurno najmoćnije oružje u borbi s nedovoljno motiviranim i pasivnim učenicima, ali i protiv zaboravljanja sadržaja. Na radionicama će učenici NAUČITI MISLITI, naučiti heuristički dolaziti do određene razine razumijevanja sadržaja, a tada će sadržaje i lakše upamti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA