Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 207884

Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a


Milotić, Branka
Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a // Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS
Stubičke Toplice, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 207884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a
(New strategies of physics teaching according to Croatian Natioal Educational Standard)

Autori
Milotić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS

Mjesto i datum
Stubičke Toplice, Hrvatska, 25.08.2005

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nastava fizike; konstruktivistička teorija; pokusi u nastavi fizike
(physics teaching; constructivistic theory; experiments in physics teaching)

Sažetak
Škola uvelike zapostavlja osnovne životne potrebe: potrebu za slobodom i igrom. Nastavnici se, uglavnom, mogu dobro uživjeti u samo jednu ulogu, ulogu važnog i ozbiljnoga profesora koji učenicima pomaže u stjecanju znanja kroz ozbiljan rad. Takav odnos prema poučavanju ne predstavlja radost ni za učitelja ni za učenike, a posljedica je da učenici uče s mukom pa se mnogo od tako stečenoga znanja vrlo brzo zaboravlja. Kvalitetno poučavanje jest ono koje daje trajne učinke, a produktivno je samo ono znanje koje ostane ''nakon što se sve ostalo zaboravi''. Pokuse koje su učenici vidjeli ili uradili sami, neće zaboraviti. Zato su radionice s pokusima zasigurno najmoćnije oružje u borbi s nedovoljno motiviranim i pasivnim učenicima, ali i protiv zaboravljanja sadržaja. Na radionicama će učenici NAUČITI MISLITI, naučiti heuristički dolaziti do određene razine razumijevanja sadržaja, a tada će sadržaje i lakše upamti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009003

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Branka Milotić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milotić, Branka
Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a // Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS
Stubičke Toplice, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Milotić, B. (2005) Nove strategije za nastavu fizike po načelima HNOS-a. U: Seminar MZOS-a za ravnatelje skola u kojima se uvodi HNOS.
@article{article, author = {Miloti\'{c}, Branka}, year = {2005}, keywords = {nastava fizike, konstruktivisti\v{c}ka teorija, pokusi u nastavi fizike}, title = {Nove strategije za nastavu fizike po na\v{c}elima HNOS-a}, keyword = {nastava fizike, konstruktivisti\v{c}ka teorija, pokusi u nastavi fizike}, publisherplace = {Stubi\v{c}ke Toplice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Miloti\'{c}, Branka}, year = {2005}, keywords = {physics teaching, constructivistic theory, experiments in physics teaching}, title = {New strategies of physics teaching according to Croatian Natioal Educational Standard}, keyword = {physics teaching, constructivistic theory, experiments in physics teaching}, publisherplace = {Stubi\v{c}ke Toplice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font