Pregled bibliografske jedinice broj: 207883
Uloga pokusa u nastavi fizike
Uloga pokusa u nastavi fizike // Seminar MZOS za učitelje skola u kojima se uvodi HNOS
Zagreb, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 207883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga pokusa u nastavi fizike
(The role of experiments in physcis teaching)
Autori
Milotić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Seminar MZOS za učitelje skola u kojima se uvodi HNOS
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.07.2005. - 09.07.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava fizike; konstruktivistička teorija; pokusi u nastavi fizike
(physics teaching; constructivistic theory; experiments in physics teaching)
Sažetak
Poučavanje je dizajniranje problemskih situacija. Učenje koje se temelji na osobnom iskustvu i na promatranju, najprirodniji je način učenja. Učenje rješavanjem problemskih situacija relativno je teži, ali iznimno koristan oblik UČENJA METODA UČENJA (a ne sadržaja) i razvijanja učenikovih sposobnosti da u novim situacijama iskažu kreativnost. Najcjenjenija metoda motiviranja i aktiviranja učenika koja nudi široke mogućnosti učenja načina oblikovanja i rješavanja problemskih situacija jest pokus. Pokus je iznimno moćno sredstvo koje višestruko umnožava metodičke prednosti, osobito ako se nalazi u rukama učenika. Zato im ponudimo igru, zanimljive i atraktivne pokuse, rad i radost otkrivanja na radionicama, ali i pokuse s priručnim sredstvima kao domaće zadaće. Učenje će uslijediti kao posljedica njihova aktivnoga sudjelovanja u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA