Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 207741

Neprofitni marketing primorskog grada


Paliaga, Marko
Neprofitni marketing primorskog grada, 2005. (ostalo).


CROSBI ID: 207741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neprofitni marketing primorskog grada
(Non-profit marketing of a coastal town)

Autori
Paliaga, Marko

Izvornik
Osvajanje ciljnog tržišta, ISBN: 953-6148-44-7

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2005

Ključne riječi
neprofitni marketing; gradonačelnik; gradovi
(non-profit marketing; major; towns)

Sažetak
Neprofitni subjekti također postaju tržišno orjentirana poduzeća, te također primjenjuju marketing koncept. Marketing neprofitnog sektora ima neke specifičnosti u odnosu na marketing profitnog sektora. Zadatak je pomoći gradonačelniku da odluči potrebe koje ciljne skupine su prioritetne za normalno funkcioniranje grada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Paliaga, Marko
Neprofitni marketing primorskog grada, 2005. (ostalo).
Paliaga, M. (2005) Neprofitni marketing primorskog grada. Osvajanje ciljnog tržišta, ISBN: 953-6148-44-7. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Paliaga, Marko}, year = {2005}, keywords = {neprofitni marketing, gradona\v{c}elnik, gradovi}, title = {Neprofitni marketing primorskog grada}, keyword = {neprofitni marketing, gradona\v{c}elnik, gradovi} }
@unknown{unknown, author = {Paliaga, Marko}, year = {2005}, keywords = {non-profit marketing, major, towns}, title = {Non-profit marketing of a coastal town}, keyword = {non-profit marketing, major, towns} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font