Pregled bibliografske jedinice broj: 207741
Neprofitni marketing primorskog grada
Neprofitni marketing primorskog grada, 2005. (ostalo).
CROSBI ID: 207741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neprofitni marketing primorskog grada
(Non-profit marketing of a coastal town)
Autori
Paliaga, Marko
Izvornik
Osvajanje ciljnog tržišta, ISBN: 953-6148-44-7
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2005
Ključne riječi
neprofitni marketing; gradonačelnik; gradovi
(non-profit marketing; major; towns)
Sažetak
Neprofitni subjekti također postaju tržišno orjentirana poduzeća, te također primjenjuju marketing koncept. Marketing neprofitnog sektora ima neke specifičnosti u odnosu na marketing profitnog sektora. Zadatak je pomoći gradonačelniku da odluči potrebe koje ciljne skupine su prioritetne za normalno funkcioniranje grada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija