Pregled bibliografske jedinice broj: 207737
Programska implementacija pravnog segmenta poslovnog procesa
Programska implementacija pravnog segmenta poslovnog procesa // Proceedings of XXVIII International Convention MIPRO 2005 / Golubić, Stjepan ; Mikac, Branko ; Hudek, Vlasta (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2005. str. 25-30 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 207737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programska implementacija pravnog segmenta poslovnog procesa
(Program implementation of lawful segment of bussiness process)
Autori
Lakić, Dražen ; Pilja, Velibor ; Jevtić Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of XXVIII International Convention MIPRO 2005
/ Golubić, Stjepan ; Mikac, Branko ; Hudek, Vlasta - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2005, 25-30
Skup
MIPRO2005
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 30.05.2005. - 03.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pravni segment; poslovno okruženje; CRM okruženje
(lawful segment; bussiness environment; CRM environment)
Sažetak
U radu je obrađena tema programske implementacije poslovnog procesa unutar CRM (engl. Customer Relationship Management) okoline. Prikazani rezultati temeljeni su na sustavu kojeg je razvila i implementirala tvrtka Ring Datacom za telekomunikacijsko tržište. Naglasak je stavljen na pravni segment poslovanja i to na postupak utuženja korisnika radi nepodmirenih računa. Kompleksnost ovog segmenta proizlazi iz međusobne interakcija više faktora: zakonske regulative, financijskog segmenta, poslovne politike, te odnosa sa korisnikom. Cilj je postići upravljiv i što je moguće cjelovitiji programski sustav koji će pregledno pratiti sve faze poslovnog procesa. Razrađene su teme dekompozicije složenog procesa na više paralelnih i konkurentnih procesa, upravljanje njima, delegiranje poslova među zaposlenicima, kolektivni rad u mreži i implementacija na postojeću infrastrukturu korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika
Napomena
Nagrađeni rad