Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206957

Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji


Brščić, Kristina
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 206957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji
(Marketing Assumptions of Agrotourism Householdings in the Istrian County)

Autori
Brščić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
07.10

Godina
2005

Stranica
241

Mentor
Ružić, Drago

Ključne riječi
agroturističko tržište; agroturizam; Istra; marketing;
(agrotourism market; agrotourism; Istria; marketing)

Sažetak
Ovim se istraživanjem nastojalo pokriti u nas do sada tek neznatno istraženo područje. U središtu istraživanja su subjekti agroturističkog gospodarstva o kojima je, do sada, bilo vrlo malo empirijskih istraživanja, a koja postaju sve češći oblik turističke djelatnosti u ruralnim prostorima. Istraživanjem se željelo doći do spoznaje o tome koji je segment potrošača prevladavajući na agroturističkom tržištu, odnosno tko su potrošači agroturističkih proizvoda, te ustanoviti spoznaje o potrebama i motivima posjetitelja, zadovoljstvu ponudom, načinu informiranja i načinu putovanja do destinacije. Također, željelo se dobiti uvid o osnovnim obilježjima agroturističke aktivnosti, te stavovima vlasnika agroturističkih gospodarstava o mogućem razvoju ove aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0147002
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Drago Ružić (mentor)

Avatar Url Kristina Brščić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brščić, Kristina
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
Brščić, K. (2005) 'Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Br\v{s}\v{c}i\'{c}, Kristina}, year = {2005}, pages = {241}, keywords = {agroturisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, agroturizam, Istra, marketing, }, title = {Marketin\v{s}ke pretpostavke uspje\v{s}nosti subjekata agroturisti\v{c}kog gospodarstva u Istarskoj \v{z}upaniji}, keyword = {agroturisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, agroturizam, Istra, marketing, }, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Br\v{s}\v{c}i\'{c}, Kristina}, year = {2005}, pages = {241}, keywords = {agrotourism market, agrotourism, Istria, marketing}, title = {Marketing Assumptions of Agrotourism Householdings in the Istrian County}, keyword = {agrotourism market, agrotourism, Istria, marketing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font