Pregled bibliografske jedinice broj: 206957
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 206957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji
(Marketing Assumptions of Agrotourism Householdings in the Istrian County)
Autori
Brščić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
07.10
Godina
2005
Stranica
241
Mentor
Ružić, Drago
Ključne riječi
agroturističko tržište; agroturizam; Istra; marketing;
(agrotourism market; agrotourism; Istria; marketing)
Sažetak
Ovim se istraživanjem nastojalo pokriti u nas do sada tek neznatno istraženo područje. U središtu istraživanja su subjekti agroturističkog gospodarstva o kojima je, do sada, bilo vrlo malo empirijskih istraživanja, a koja postaju sve češći oblik turističke djelatnosti u ruralnim prostorima. Istraživanjem se željelo doći do spoznaje o tome koji je segment potrošača prevladavajući na agroturističkom tržištu, odnosno tko su potrošači agroturističkih proizvoda, te ustanoviti spoznaje o potrebama i motivima posjetitelja, zadovoljstvu ponudom, načinu informiranja i načinu putovanja do destinacije. Također, željelo se dobiti uvid o osnovnim obilježjima agroturističke aktivnosti, te stavovima vlasnika agroturističkih gospodarstava o mogućem razvoju ove aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek