Pregled bibliografske jedinice broj: 206548
The Role of Nationalism in Consumer Ethnocentrism and Animosity in the Post-War Country
The Role of Nationalism in Consumer Ethnocentrism and Animosity in the Post-War Country // Proceedings from 34th EMAC - European Marketing Academy Conference 2005
Milano: University Luigi Bocconi, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 206548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Role of Nationalism in Consumer Ethnocentrism and Animosity in the Post-War Country
Autori
Čičić, Muris ; Brkić, Nenad ; Husić, Melika ; Agić, Emir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Proceedings from 34th EMAC - European Marketing Academy Conference 2005
/ - Milano : University Luigi Bocconi, 2005
Skup
34th EMAC - European Marketing Academy Conference 2005
Mjesto i datum
Milano, Italija, 24.05.2005. - 27.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Nationalism; Consumer Ethnocentrism; Animosity
Sažetak
X
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija