Pregled bibliografske jedinice broj: 206496
Uspostavljanje kontrolnog sustava marketinga u farmaceutskoj tvrtki "Jadran" - galenski laboratorij d.d. Rijeka
Uspostavljanje kontrolnog sustava marketinga u farmaceutskoj tvrtki "Jadran" - galenski laboratorij d.d. Rijeka, 2005. (ostalo).
CROSBI ID: 206496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspostavljanje kontrolnog sustava marketinga u farmaceutskoj tvrtki "Jadran" - galenski laboratorij d.d. Rijeka
(Establishing marketing control system in farmaceutical company "Jadran" - galenic laboratory d.d. Rijeka)
Autori
Kežman, Elvedina
Izvornik
Marketing: koncepcija, imperativ, izazov, ISBN:953-6148-42-0
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2005
Ključne riječi
kontrola marketinga; poslovni rezultati; farmaceutika
(marketing control; business results; farmaceutics)
Sažetak
U slučaju se opisuje farmaceutska firma JGL i njezin kontrolni marketing sustav. Utvrđeno je da početno uspostavljeni kontrolni sustav marketinga nije dovoljan da prati i uoči odstupanja od postvljenih ciljeva u cjelovitom procesu marketinga. Zadatak je Zadatak je definirati MIS i uspostaviti kontrolne točke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija