Pregled bibliografske jedinice broj: 206493
Organizacija marketinga u Prim banci
Organizacija marketinga u Prim banci, 2005. (ostalo).
CROSBI ID: 206493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija marketinga u Prim banci
(Marketing organisation in Prim banka)
Autori
Aničić Čandrlić, Rahela
Izvornik
Marketing: koncepcija, imperativ, izazov, ISBN:953-6148-42-0
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2005
Ključne riječi
organizacija; marketing; tržište; banka
(Organisation; Marketing; Market; Bank)
Sažetak
Marketing može biti organiziran na više načina. Slučaj obrađuje situaciju u kojoj se zatekla banka kada je shvatila da mora bolje odgovarati na želje i potrebe tržišta, ali da joj uz nerazvijeni marketing odijel to neće uspijeti. Zadatak je predložiti optimalnu organizaciju za datu banku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA