Pregled bibliografske jedinice broj: 206491
Uvažavanje snaga okruženja u tvrtki Vrgoračka pivovara d.o.o.
Uvažavanje snaga okruženja u tvrtki Vrgoračka pivovara d.o.o. // Marketing : Koncepcija, imperativ, izazov / Grbac, Bruno (ur.)., 2005. str. 119-120
CROSBI ID: 206491 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvažavanje snaga okruženja u tvrtki Vrgoračka pivovara d.o.o.
(Respecting environmental forces in company Vrgoračka pivivara d.o.o.)
Autori
Lončarić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Marketing : Koncepcija, imperativ, izazov
Urednik/ci
Grbac, Bruno
Grad
Rijeka
Godina
2005
Raspon stranica
119-120
ISBN
953-6148-42-0
Ključne riječi
poduzetnik, marketing okruženje
(entrepreneur, marketing environment)
Sažetak
Poduzeće ne posluje u izoliranim uvjetima, već na njega utječu snage iz okruženja. Kako bi poduzeće uspješno poslovalo, mora pratiti te promjene i reagirati na njih. Zadatak je predložiti vlasniku male pivovare kojim putem dalje obzirom na uvjete u kojima se zatekao.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA