Pregled bibliografske jedinice broj: 206487
Uvođenje marketing koncepcije u tvrtku Energo d.o.o.
Uvođenje marketing koncepcije u tvrtku Energo d.o.o., 2005. (ostalo).
CROSBI ID: 206487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje marketing koncepcije u tvrtku Energo d.o.o.
(Introducing marketing concept into company Energo d.o.o.)
Autori
Radulović, Duško
Izvornik
Marketing: Koncepcija, imperativ, izazov, ISBN: 953-6148-42-0
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2005
Ključne riječi
komunalno gospodarstvo; tržišno poslovanje; istraživanje tržišta
(communal economy; market oriented business; market research)
Sažetak
Prelaskom društva na tržišnu ekonomiju i komunalnog poduzeća iz poslovanja "pružanja usluga" prelaze u "tržišno poslovanje". Slučaj prezentira istraživanje tržišta jednog komunalnog poduzeća i rezultate koji su doveli do brze akcije edukacije građana obzirom je utvrđeno kritično stanje u korištenju osjetljivog proizvoda kao što je plin.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija