Pregled bibliografske jedinice broj: 206475
Marketing Education: Companies' Needs and Students' Motivation
Marketing Education: Companies' Needs and Students' Motivation // Enterprise in Transition / Crnjak Karanović, Biljana (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. str. 15-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 206475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Education: Companies' Needs and Students' Motivation
Autori
Čičić, Muris ; Brkić, Nenad ; Agić, Emir ; Husić, Melika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Enterprise in Transition
/ Crnjak Karanović, Biljana - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005, 15-18
Skup
6th International Conference "Enterprise in Transition"
Mjesto i datum
Bol, Hrvatska, 26.05.2005. - 28.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Marketing Education; Companies' Needs; Motivation
Sažetak
X
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija