Pregled bibliografske jedinice broj: 206463
Segmentacija tržišta i pozicioniranje turističke agencije Evion d.o.o.
Segmentacija tržišta i pozicioniranje turističke agencije Evion d.o.o., 2005. (ostalo).
CROSBI ID: 206463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija tržišta i pozicioniranje turističke agencije Evion d.o.o.
(Market segmentation and positioning of turist agency Evion d.o.o.)
Autori
First, Ivana
Izvornik
Marketing: Koncepcija, imperativ, izazov, ISBN: 953-6148-42-0
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2005
Ključne riječi
segmentacija; ciljno tržište; pozicioniranje
(segmentation; target market; positioning)
Sažetak
Mali poduzetnici u velikoj količini posla često preskaču korake u procesu poslovanja, kao što je segmentacija tržišta. Želeći racionalizirati posao, zeteknu se u nepovoljnoj situaciji gdje nemaju jasan fokus i troše energiju u disperznim smjerovima. Zadatak je odrediti ciljne segmente za turističku agenciju Evion.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA