Pregled bibliografske jedinice broj: 206449
Relationship marketing tvrtke za proizvodnju mliječnih proizvoda Mprodukt
Relationship marketing tvrtke za proizvodnju mliječnih proizvoda Mprodukt, 2005. (ostalo).
CROSBI ID: 206449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Relationship marketing tvrtke za proizvodnju mliječnih proizvoda Mprodukt
(Relationship marketing of dairy company Mprodukt)
Autori
Dlačić, Jasmina
Izvornik
Marketing: Koncepcija, imperativ, izazov, ISBN: 953-6148-42-0
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2005
Ključne riječi
relationship marketing; dobavljači; kupci
(relationship marketing; suppliers; buyers)
Sažetak
U novije doba sve su čvršči odnosi između dobavljača-kupca-krajnjeg kupca. Slučaj ističe posljedice na odnos kupac - dobavljač, koje se mogu javiti prilikom jačanja odnosa kupac - krajnji kupac. Zadatak je odlučiti kako oplemeniti odnos dobavljača-kupca-krajnjeg kupca na zadovoljstvo svih triju strana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA