Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206344

Plasman proizvoda tvrtke za prodaju računala Infoette


Dlačić, Jasmina
Plasman proizvoda tvrtke za prodaju računala Infoette, 2005. (ostalo).


CROSBI ID: 206344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Plasman proizvoda tvrtke za prodaju računala Infoette
(Product marketing of computer retailor Infoette)

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Marketing: koncepcija, imperativ, izazov, ISBN:953-6148-42-0

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2005

Ključne riječi
plasman proizvoda; marketing odjel
(Product Marketing; Marketing Department)

Sažetak
Problem nepostojanja marketing odijela/osobe koči inžinjere poduzeća u obavljanju svakodnevnih poslova, ali i onemogućuje dobar kontakt sa kupcima. Zadatak je "uvesti marketing" u poduzeće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dlačić, Jasmina
Plasman proizvoda tvrtke za prodaju računala Infoette, 2005. (ostalo).
Dlačić, J. (2005) Plasman proizvoda tvrtke za prodaju računala Infoette. Marketing: koncepcija, imperativ, izazov, ISBN:953-6148-42-0. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, year = {2005}, keywords = {plasman proizvoda, marketing odjel}, title = {Plasman proizvoda tvrtke za prodaju ra\v{c}unala Infoette}, keyword = {plasman proizvoda, marketing odjel} }
@unknown{unknown, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, year = {2005}, keywords = {Product Marketing, Marketing Department}, title = {Product marketing of computer retailor Infoette}, keyword = {Product Marketing, Marketing Department} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font