Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206322

Osvajanje ciljnog tržišta


Grbac, Bruno
Osvajanje ciljnog tržišta. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)


CROSBI ID: 206322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osvajanje ciljnog tržišta
(Conquering Target Market)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point

Grad
Rijeka

Godina
2005

Stranica
371

ISBN
953-6148-44-7

Ključne riječi
marketing miks; proizvod; promocija; cijena; distribucija
(Marketing Mix; Product; Promotion; Price; Distribution)

Sažetak
Dinamika tržišnih zbivanja jedna je od osobitosti poslovanja u novom mileniju. Dinamiku determiniraju tehnološke promjene, promjene na tržištu, globalizacija poslovanja, tranzicijski procesi, širenje Europske unije na jugoistočnu Europu i drugi procesi. Tržište se mijenja brzo. Potrošači postaju sve osjetljiviji na cijene, javljaju se novi kanali distribucije, novi oblici komuniciranja. Utjecaj tehnoloskih promjena na poslovanje je golem, a neke promjene, kao što su poslovanje putem interneta, mobilna telefonija, automatiziranje proizvodnih i logističkih funkcija, videokonferencije i oglašavanje na novim medijima, podupiru brzinu promjena na tržištu. Globalizacija pruža mogučnosti za ekspanziju na drugim inozemnim tržištima, ali i opasnost od ulaska konkurentnijih proizvoda iz drugih zemalja. Danas je problem u hiperkonkurenciji i u potraznji koja je limitirana, a ne u mogučnosti stvaranja odgovarajuće ponude. U uvjetima koje nameće dinamičko okruženje uspjesni su oni gospodarski i drugi subjekti kojima ostvarivanje dobiti nije temeljni cilj, već je to prvenstveno stvaranje partnerskih odnosa i izgradnja odanosti potrošača, te na toj osnovi ostvarivanje dobiti. Zajedničko je takvim gospodarskim i drugim subjektima da uvažavaju marketing-filozofiju poslovanja i provode marketing-koncepciju. Uspješni gospodarski i drugi subjekti u implementaciji marketing-koncepcije polazište imaju u razumijevanju i zadovoljavanju potreba i želja potrošača na precizno definiranom tržištu - ciljnom tržištu. Mnogo činitelja utječe na selekciju ciljnog tržišta, ali i na stvaranje ponude kojom će se zadovoljiti potrošači na tom tržištu. Stvaranje adekvatne ponude vezano je za definiranje primjerenih strategija elemenata marketing-miksa. Uvažavajući navedeno, u ovoj je knjizi ponuden tekst koji se po svojoj tematici nadovezuje na autorovu knjigu Marketing - koncepcija, imperativ, izazov, izdanu početkom 2005. godine. Zajedno, one čine cjelinu izučavanja marketing-filozofije i marketing-koncepcije poslovanja. U predmetnoj knjizi autor je istražio osvajanje ciljnog tržišta te ponudio rješenja definiranjem strategija marketing-miksa, odnosno analizom strategije proizvoda, strategije cijena, strategije distribucije i strategije promocije. U završnom dijelu knjige analizirana su nova područja primjene marketinga i to obradom marketinga usluga, internet marketinga i marketinga neprofitnih organizacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Osvajanje ciljnog tržišta. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)
Grbac, B. (2005) Osvajanje ciljnog tržišta. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point.
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2005}, pages = {371}, keywords = {marketing miks, proizvod, promocija, cijena, distribucija}, isbn = {953-6148-44-7}, title = {Osvajanje ciljnog tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {marketing miks, proizvod, promocija, cijena, distribucija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Digital Point}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2005}, pages = {371}, keywords = {Marketing Mix, Product, Promotion, Price, Distribution}, isbn = {953-6148-44-7}, title = {Conquering Target Market}, keyword = {Marketing Mix, Product, Promotion, Price, Distribution}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Digital Point}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font