Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206312

Marketing : koncepcija, imperativ, izazov


Grbac, Bruno
Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)


CROSBI ID: 206312 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing : koncepcija, imperativ, izazov
(Marketing : Concept, Imperative, Challenge)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point

Grad
Rijeka

Godina
2005

Stranica
376

ISBN
953-6148-42-0

Ključne riječi
marketing; koncepcija; implementacija; tržište
(Marketing; Concept; Implementation; Market)

Sažetak
U novim uvjetima, koji su vremenskom dimenzijom determinirani novim milenijem, napredak gospodarskih i drugih subjekata moguć je implementacijom marketing-koncepcije. Marketing nije samo funkcija ; to je u prvom redu filozofija poslovanja kojom se u sklopu naglih i brzih promjena u okruženju najprimjerenije zadovoljavaju potrebe potrošača. Marketing je imperativ i izazov za uspješan nastup na nacionalnom i međunarodnom tržištu. Republiku Hrvatsku karakteriziraju promjene i unapređenje tržišne demokracije. U tim procesima, koji se temelje na višestranačkom sustavu, pluralizmu vlasništva, slobodnom tržištu te drugim promjenama, nužno je uvažavati zakonitosti tržišta. S tim u vezi javlja se potreba razvoja tržišno orijentiranog poslovanja, jačanja poduzetničke ekonomije i integriranja u europsko ekonomsko okruženje. Gospodarski i drugi subjekti, kao nositelji toga razvoja, usmjereni su na budućnost i kao imperativ im se nameće nova paradigma djelovanja na tržištu, i to poslovanje koje se usredotočuje na potrošača, koje je usmjereno globalno, poslovanje koje je postavljeno fleksibilno prema stvaranju i plasiranju proizvoda, usluga i ideja, te koje isporučuje superiornije vrijednosti u odnosu na konkurente. Ključna je odrednica u tim procesima znanje - njegovo inoviranje, transfer i aplikacija. Uvazavajući navedeno, u knjizi je ponuden tekst kojim je moguće spoznati izvoriste i evoluciju marketing-koncepcije, pristup prilagođavanju marketing-okruženju i dinamici tržišta te selekciji tržišta i definiranju informacijske osnove za marketing-odluke. Knjiga je namijenjena studentima dodiplomskog i poslijediplomskog studija ekonomskih fakulteta i marketing-stručnjacima u gospodarskim i drugim subjektima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point, 2005 (monografija)
Grbac, B. (2005) Marketing : koncepcija, imperativ, izazov. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Digital Point.
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2005}, pages = {376}, keywords = {marketing, koncepcija, implementacija, tr\v{z}i\v{s}te}, isbn = {953-6148-42-0}, title = {Marketing : koncepcija, imperativ, izazov}, keyword = {marketing, koncepcija, implementacija, tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Digital Point}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2005}, pages = {376}, keywords = {Marketing, Concept, Implementation, Market}, isbn = {953-6148-42-0}, title = {Marketing : Concept, Imperative, Challenge}, keyword = {Marketing, Concept, Implementation, Market}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Digital Point}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font