Pregled bibliografske jedinice broj: 206257
Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja
Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja // Metodika, 6 (2005), 10 (1/2005); 97-114 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 206257 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stablo znanja, Novi pristup analizi postojećih i definiranju novih nastavnih planova i programa za zanimanja pomoću kataloga znanja
(The Tree of Knowledge, A new approach to the analysis of the existing vocational curricula and defining new ones by means of the National Educational Standards)
Autori
Nikolić, Gojko
Izvornik
Metodika (1332-7879) 6
(2005), 10 (1/2005);
97-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
stablo znanja; katalog znanja; drvo odlučivanja; nastavni programi
(tree of knowledge; catalogue of knowledge; tree of decision-making; curricula)
Sažetak
Za izradu novih (ili reviziju postojećih) nastavnih programa za zanimanja u srednjoškolskom ili visokoškolskom obrazovanju predložen je novi pristup koji objedinjuje dvije metode: stablo ili drvo odlučivanja i katalog znanja. Kombinirajući te dvije metode nastala je nova nazvana "stablo znanja". U članku se opisuje način rada s novom metodom na jednom primjeru. Naznačene su i prednosti nove metode u odnosu na do sada korištene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Contents Pages in Education
- Educational Research Abstracts online