Pregled bibliografske jedinice broj: 206124
Upravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: teorijsko-praktični aspekti
Upravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: teorijsko-praktični aspekti // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 17-28. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 206124 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima u financijskim institucijama: teorijsko-praktični aspekti
(Customer relationship managment in financial institutions: theoretical and practical aspects)
Autori
Tomašević Lišanin, Marija ; Palić, M.
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 16
(2004), 17-28;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
upravljanje odnosima s kupcima; financijski sektor
(customer relationship management)
Sažetak
Rad obrađuje važne teorijsko-praktične aspekte upravljanja odnosima s kupcima u financijskom sektoru.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA