Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206046

Marka kao element opstanka na tržištu


Vranešević, T.; Mandić, M.
Marka kao element opstanka na tržištu // Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
Zagreb, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 206046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marka kao element opstanka na tržištu
(Brand as the element of market survival)

Autori
Vranešević, T. ; Mandić, M.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005. / - , 2005

Skup
Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Branding; Brand-market value

Sažetak
Vrijednost marke na tržištu može se mjeriti različitim metodama i načinima. Svaki od načina naglašava određenu komponentu marketinške vrijednosti marke - svobuhvatnog modela koji bi na jednom mjestu obuhvatio sve aspekte vrijednosti marke još uvijek nema. Najizravniji arbitar doprinosa marke tržišnoj opstojnosti poduzeća izražava se putem razlike između postignute tržišne i knjigovodstvene vrijednosti pri kupoprodaji istih.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, T.; Mandić, M.
Marka kao element opstanka na tržištu // Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
Zagreb, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vranešević, T. & Mandić, M. (2005) Marka kao element opstanka na tržištu. U: Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005..
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, T. and Mandi\'{c}, M.}, year = {2005}, keywords = {Branding, Brand-market value}, title = {Marka kao element opstanka na tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {Branding, Brand-market value}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, T. and Mandi\'{c}, M.}, year = {2005}, keywords = {Branding, Brand-market value}, title = {Brand as the element of market survival}, keyword = {Branding, Brand-market value}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font