Pregled bibliografske jedinice broj: 206046
Marka kao element opstanka na tržištu
Marka kao element opstanka na tržištu // Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
Zagreb, Hrvatska, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 206046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marka kao element opstanka na tržištu
(Brand as the element of market survival)
Autori
Vranešević, T. ; Mandić, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
/ - , 2005
Skup
Zbornik radova "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX kongres CROMAR-a, Zagreb, 21.-22.10.2005.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Branding; Brand-market value
Sažetak
Vrijednost marke na tržištu može se mjeriti različitim metodama i načinima. Svaki od načina naglašava određenu komponentu marketinške vrijednosti marke - svobuhvatnog modela koji bi na jednom mjestu obuhvatio sve aspekte vrijednosti marke još uvijek nema. Najizravniji arbitar doprinosa marke tržišnoj opstojnosti poduzeća izražava se putem razlike između postignute tržišne i knjigovodstvene vrijednosti pri kupoprodaji istih.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija