Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 206040

Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja


Špiranec, Sonja
Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja // Edupoint, 4 (2004), 25. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 206040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja
(The NUL Virtual Classroom or how libraries have knocked at the e-learning door)

Autori
Špiranec, Sonja

Izvornik
Edupoint (1334-2738) 4 (2004), 25;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
knjižnice; virtualna obrazovna okruženja; učenje na daljinu; informacijska pismenost; informacijski izvori; repozitoriji obrazovnog materijala
(libraries; virtual learning environments; distance learning; information literacy; information resources; learning object repositories)

Sažetak
Suvremene knjižnice preoblikovanjem svojih usluga zadovoljavaju sve veće obrazovne potrebe te zauzimaju sve čvršći i važniji položaj u obrazovnim okruženjima, osobito ako su ona virtualne prirode. Prvi će se dio rada osvrnuti na djelovanje knjižnica na obrazovna okruženja, a posebno će biti prikazan njihov utjecaj na funkcioniranje i kvalitetu sustava e-učenja ili učenja na daljinu. U drugom će dijelu rada biti predstavljen projekt Virtualne učionice NSK, navedeni razlozi za oblikovanje tog programa te opisani sadržaji i koncepcijske odrednice te nove i jedinstvene knjižnične usluge. Članak zaključuje da je Nacionalna i sveučilišna knjižnica doduše zakucala na vrata online edukacije, no kako je potrebno preispitati ostale oblike potencijalne interakcije između knjižnično-informacijskih sustava i online obrazovnih okruženja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sonja Špiranec (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Špiranec, Sonja
Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja // Edupoint, 4 (2004), 25. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Špiranec, S. (2004) Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja. Edupoint, 4 (25).
@article{article, author = {\v{S}piranec, Sonja}, year = {2004}, keywords = {knji\v{z}nice, virtualna obrazovna okru\v{z}enja, u\v{c}enje na daljinu, informacijska pismenost, informacijski izvori, repozitoriji obrazovnog materijala}, journal = {Edupoint}, volume = {4}, number = {25}, issn = {1334-2738}, title = {Virtualna u\v{c}ionica NSK ili kako su knji\v{z}nice zakucale na vrata e-u\v{c}enja}, keyword = {knji\v{z}nice, virtualna obrazovna okru\v{z}enja, u\v{c}enje na daljinu, informacijska pismenost, informacijski izvori, repozitoriji obrazovnog materijala} }
@article{article, author = {\v{S}piranec, Sonja}, year = {2004}, keywords = {libraries, virtual learning environments, distance learning, information literacy, information resources, learning object repositories}, journal = {Edupoint}, volume = {4}, number = {25}, issn = {1334-2738}, title = {The NUL Virtual Classroom or how libraries have knocked at the e-learning door}, keyword = {libraries, virtual learning environments, distance learning, information literacy, information resources, learning object repositories} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font