Pregled bibliografske jedinice broj: 206040
Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja
Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja // Edupoint, 4 (2004), 25. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 206040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualna učionica NSK ili kako su knjižnice zakucale na vrata e-učenja
(The NUL Virtual Classroom or how libraries have knocked at the e-learning door)
Autori
Špiranec, Sonja
Izvornik
Edupoint (1334-2738) 4
(2004), 25;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
knjižnice; virtualna obrazovna okruženja; učenje na daljinu; informacijska pismenost; informacijski izvori; repozitoriji obrazovnog materijala
(libraries; virtual learning environments; distance learning; information literacy; information resources; learning object repositories)
Sažetak
Suvremene knjižnice preoblikovanjem svojih usluga zadovoljavaju sve veće obrazovne potrebe te zauzimaju sve čvršći i važniji položaj u obrazovnim okruženjima, osobito ako su ona virtualne prirode. Prvi će se dio rada osvrnuti na djelovanje knjižnica na obrazovna okruženja, a posebno će biti prikazan njihov utjecaj na funkcioniranje i kvalitetu sustava e-učenja ili učenja na daljinu. U drugom će dijelu rada biti predstavljen projekt Virtualne učionice NSK, navedeni razlozi za oblikovanje tog programa te opisani sadržaji i koncepcijske odrednice te nove i jedinstvene knjižnične usluge. Članak zaključuje da je Nacionalna i sveučilišna knjižnica doduše zakucala na vrata online edukacije, no kako je potrebno preispitati ostale oblike potencijalne interakcije između knjižnično-informacijskih sustava i online obrazovnih okruženja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti