Pregled bibliografske jedinice broj: 205463
Osnove marketinga
Osnove marketinga. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005 (monografija)
CROSBI ID: 205463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinga
(Fundamentals of marketing)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2005
Stranica
VII, 349
ISBN
953-6073-94-3
Ključne riječi
marketing; marketing-mix; marketing-strategija; tržište;
(market; marketing; marketing mix. marketing strategy)
Sažetak
Marketing, kao poslovna koncepcija subjekata gospodarskih djelatnosti, ima izraženo interaktivno djelovanje u odnosu na okruženje u kojem djeluje. Moguće je ustvrditi da mogućnost primjene i realizacije marketing-koncepcije nedvojbeno ovisi o konkretnom društveno-ekonomskom okruženju. To znači da će i zadaće koje marketing treba izvršiti zajedno s djelovanjem marketing-okruženja, determinirati i odgovarajuće promjene u procesu njegova funkcioniranja. Marketing često biva značajno osporen u praksi, svjesno ili nesvjesno. Zato se u ovoj knjizi na znanstveno argumentiran i praktički potkrijepljen način ukazuje na nužnost primjene marketinga u našim gospodarskim subjektima i putove njegove implementacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA