Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 205463

Osnove marketinga


Meler, Marcel
Osnove marketinga. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005 (monografija)


CROSBI ID: 205463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga
(Fundamentals of marketing)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2005

Stranica
VII, 349

ISBN
953-6073-94-3

Ključne riječi
marketing; marketing-mix; marketing-strategija; tržište;
(market; marketing; marketing mix. marketing strategy)

Sažetak
Marketing, kao poslovna koncepcija subjekata gospodarskih djelatnosti, ima izraženo interaktivno djelovanje u odnosu na okruženje u kojem djeluje. Moguće je ustvrditi da mogućnost primjene i realizacije marketing-koncepcije nedvojbeno ovisi o konkretnom društveno-ekonomskom okruženju. To znači da će i zadaće koje marketing treba izvršiti zajedno s djelovanjem marketing-okruženja, determinirati i odgovarajuće promjene u procesu njegova funkcioniranja. Marketing često biva značajno osporen u praksi, svjesno ili nesvjesno. Zato se u ovoj knjizi na znanstveno argumentiran i praktički potkrijepljen način ukazuje na nužnost primjene marketinga u našim gospodarskim subjektima i putove njegove implementacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Osnove marketinga. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005 (monografija)
Meler, M. (2005) Osnove marketinga. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Meler, Marcel}, year = {2005}, pages = {VII, 349}, keywords = {marketing, marketing-mix, marketing-strategija, tr\v{z}i\v{s}te, }, isbn = {953-6073-94-3}, title = {Osnove marketinga}, keyword = {marketing, marketing-mix, marketing-strategija, tr\v{z}i\v{s}te, }, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Meler, Marcel}, year = {2005}, pages = {VII, 349}, keywords = {market, marketing, marketing mix. marketing strategy}, isbn = {953-6073-94-3}, title = {Fundamentals of marketing}, keyword = {market, marketing, marketing mix. marketing strategy}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font