Pregled bibliografske jedinice broj: 205458
Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru
Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru // "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005. / Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 205458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru
(Oportunities and chalenges of key account management in financial sector)
Autori
Tomašević Lišanin, M. ; Lovrinović, I. ; Palić, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005.
/ Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005
Skup
"Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX Kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 23.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing odnosa; ključni kupci; financijske usluge
(relationship marketig; keyaccount management; financial services)
Sažetak
Rad bavi modeliranjem odnosa upravljanja odnosima s ključnim kupcima u sektoru financijskih usluga itičući prednosti i zamke implementacije sofisticiranih sustava upravljanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija