Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 205458

Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru


Tomašević Lišanin, M.; Lovrinović, I.; Palić, M.
Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru // "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005. / Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 205458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru
(Oportunities and chalenges of key account management in financial sector)

Autori
Tomašević Lišanin, M. ; Lovrinović, I. ; Palić, M.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
"Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005. / Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005

Skup
"Marketinške paradigme za 21. stoljeće", XIX Kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 23.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing odnosa; ključni kupci; financijske usluge
(relationship marketig; keyaccount management; financial services)

Sažetak
Rad bavi modeliranjem odnosa upravljanja odnosima s ključnim kupcima u sektoru financijskih usluga itičući prednosti i zamke implementacije sofisticiranih sustava upravljanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067030

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin, M.; Lovrinović, I.; Palić, M.
Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru // "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005. / Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomašević Lišanin, M., Lovrinović, I. & Palić, M. (2005) Prilike i izaovi upravljanja odnosima s ključnim kupcima u financijskom sektoru. U: Kesić, T., Ozdretić Došen, Đ. (ur.)"Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zbornik XIX Kongresa Cromara, Zagreb, 21.-22.listopad 2005..
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, M. and Lovrinovi\'{c}, I. and Pali\'{c}, M.}, year = {2005}, keywords = {marketing odnosa, klju\v{c}ni kupci, financijske usluge}, title = {Prilike i izaovi upravljanja odnosima s klju\v{c}nim kupcima u financijskom sektoru}, keyword = {marketing odnosa, klju\v{c}ni kupci, financijske usluge}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, M. and Lovrinovi\'{c}, I. and Pali\'{c}, M.}, year = {2005}, keywords = {relationship marketig, keyaccount management, financial services}, title = {Oportunities and chalenges of key account management in financial sector}, keyword = {relationship marketig, keyaccount management, financial services}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font