Pregled bibliografske jedinice broj: 204464
Mrežni marketing na financijskom tržištu - primjer tvrtke OVB Allfinanz
Mrežni marketing na financijskom tržištu - primjer tvrtke OVB Allfinanz, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 204464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mrežni marketing na financijskom tržištu - primjer tvrtke OVB Allfinanz
(Network marketing on financial market - example of the company OVB Allfinanz)
Autori
Karić, Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.03
Godina
2005
Stranica
90
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
mrežni marketing; financijsko tržište; OVB Allfinanz
(network marketing; financial market; OVB Allfinanz)
Sažetak
Mrežni marketing je metoda organiziranja prodavača u proces direktne prodaje, odnosno metoda distribucije proizvoda ili usluga direktno do potrošača preko mreže-nezavisnih suradnika. Tvrtke se na taj način rješavaju dijela troškova (skladištenja, promocije, otpreme...), a kroz osobni kontakt između prodavača i krajnjih potrošača dolaze direktno do spoznaja o tome koje su to stvarne želje i zahtjevi kupaca te poduzimaju akcije kako bi na njih odgovorili. Cilj diplomskog rada bio je da se na konkretnom primjeru prouči način na koji mrežno-marketinške tvrtke funkcioniraju na financijskom tržištu te da se na temelju tih spoznaja pokušaju predvidjeti njihove mogućnosti u budućnost. Način funkcioniranja mrežno-marketinških tvrtki prikazan je na primjeru tvrtke OVB Allfinanz. Tvrtka OVB-Allfinanz, osnovana je 1970. godine u Kölnu, Njemačka. Nastala je iz potrebe za objektivnim savjetovanjem klijenata, jer financijsko tržište je veliko, nepregledno te zasićeno mnogim produktima. OVB skraćuje vrijeme informiranja te nudi informacije o financijskim produktima na jednom mjestu. OVB i ostale mrežno-marketinške tvrtke, koje se bave prodajom financijskih produkata, koje zbog svojih specifičnosti treba na adekvatan način komunikacijski predstaviti potencijalnim klijentima, posebnu pažnju posvećuju kvaliteti usluge financijskog savjetovanja. Tvrtka OVB da bi postigla i zadržala zadovoljavajuću kvalitetu osobne prodaje, veliku pažnju usmjerava na sustav obuke svojih prodavača. Uz teoretska znanja razvijaju i trening programe, kako bi se vidjela sposobnost primjene teoretskog znanja. OVB je u svrhu prodaje razvio svoj ABS sistem. Savjetnik/prodavač se prvo upoznaje s klijentom kroz financijsku analizu, ispituje njegove potrebe, želje, a kasnije kroz savjet ga informira o pogodnostima i financijskim produktima koji bi mogli zadovoljiti njegove potrebe. Nakon sklopljenog ugovora, savjetnici održavaju kontakt sa klijentom, informiraju ga i ukazuju na novosti. Naravno kao i kod ostalih takvih tvrtki savjetnici/prodavači zahvaljujući, ostvarenom prometu u skladu s marketinškim planom tvrtke imaju mogućnost napredovanja. Napredovanjem s jednog nivoa na drugi, suradniku se mijenja status te ostvaruje veći prihod po bodu. Što se tiče budućnosti mrežno-marketinških tvrtki u prilog im idu slijedeće pojave: nepostojanje restriktivne pravne regulative, stalne inovacije bankarskih proizvoda (stambene štednje, investicijski fondovi), mirovinska i zdravstvena reforma (interes za životna osiguranja, mirovinske fondove, zdravstvena osiguranja). Uslijed takvih prilika i takve ponude javlja se velika potreba za financijskim savjetnicima, koja najavljuje svijetlu budućnost mrežnog marketinga na financijskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA